عصر بازار

تاخیر در آزادسازی سهام عدالت

پرداخت ۳۷۰ میلیارد ریال سود سهام عدالت به تعاونی‌ها

عصر اعتبار- نائب‌ رئیس کمیسیون ویژه اقتصادی مجلس از مجوز پرداخت ۳۷۰ میلیارد ریالی سود سهام عدالت برای جبران خدمت شرکت‌های تعاونی سهام عدالت شهرستانی گفت: این پول برای تأمین هزینه های مربوط به شناسایی مشمولان سهام عدالت است.

پرداخت ۳۷۰ میلیارد ریال سود سهام عدالت به تعاونی‌ها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، محمدرضا پورابراهیمی درباره مجوز پرداخت 370 میلیارد و 440 میلیون ریالی از سود سهام عدالت برای جبران خدمت شرکت‌های تعاونی سهام عدالت شهرستانی در سال‌های 92 و 93 توسط سازمان خصوصی سازی گفت: این مصوبه درباره تصمیم دولت برای افزایش مشمولین سهام عدالت است، دولت قصد دارد مشمولین سهام عدالت را گسترش دهد . برخی اقشار مانند کارگران فصلی از دریافت سهام جا مانده اند که دولت قصد دارد از طریق تعاونی‌های سهام عدالت شهرستانی این موضوع را پیگیری کند.

    وی ادامه داد: گلایه ما از دولت این است با وجود اینکه حدود یک سال از جمع بندی سهام عدالت می‌گذرد،اما دولت هنوز اقدامی برای آزاد سازی سهام نکرده است.

    پورابراهیمی افزود: با وجود تشکیل کارگروه ویژه هنوز بحث آزاد سازی سهام عدالت در دولت باقی مانده است. این بودجه به منظور شناسایی مشمولین در تعاونی‌های سهام عدالت است. موضوع سهام عدالت رها شده است.

    وی اظهار داشت: این پول برای تأمین هزینه های مربوط به شناسایی مشمولان سهام عدالت و جبران خدمات شرکت های تعاونی سهام عدالت شهرستانی در سال های 1392 و 1393 (شامل توزیع فرم های جمع آوری اطلاعات و ثبت نام نهایی از کارگران فصلی و ساختمانی مشمول طرح و نیز شناسایی مشمولان جا مانده)  است که قرار است به شرکت های تعاونی سهام عدالت شهرستانی به تناسب مشمولین سهام عدالت در هر شهرستان و حجم فعالیت آنها از طریق وزارت امور اقتصادی و دارایی (سازمان خصوصی سازی) پرداخت شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی