عصر بازار

حضور فعال بیمه ملت در سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت

عصر اعتبار- سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت در دو بخش علمی پژوهشی و علمی کاربردی به مدت سه روز از ۱۲ لغایت ۱۴ دیماه در مرکز همایش های برج میلاد برگزار گردید. صنعت بیمه نیز با برگزاری پنل کارگروه بیمه جهت ارائه تجارب مدیریتی در این کنفرانس بین المللی مشارکت داشت.

حضور فعال بیمه ملت در سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بر اساس این گزارش، مهندس زنگنه، وزیر نفت از چشم انداز صنعت نفت ایران در سالهای پیش رو و فرصت های تازه برای بنگاه ها و سازمان های ایرانی و دکتر مسعود نیلی مشاور اقتصادی رئیس جمهور و عضو هیات علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف در خصوص چشم انداز اقتصاد ایران پس از برجام سخنرانی کردند.
    گفتنی است، در این کنفرانس سه روزه و در روز یکشنبه از ساعت 15:30 الی 17:00 سمینار آموزشی با موضوع معرفی مدل ارزیابی بلوغ مدیریت ریسک سازمانی در مرکز رتبه بندی مدیریت ریسک ایران توسط آقای ابوطالب گرامی ارائه شد و در روز دوشنبه از ساعت 8:30 الی 10 صبح در پانل بیمه با حضور آقایان ثبات، بنویدی و دکتر نورعلیزاده، به ارایه تجارب مدیریتی در صنعت بیمه پرداختند و موضوعاتی شامل 1- ارزیابی شعب شرکت های بیمه از دیدگاه نمایندگان فروش (با رویکرد تدوین و اجرای برنامه های بهبود)، 2- طراحی، استقرار و جاری سازی نظام مدیریت ریسک در شرکت بیمه ملت، 3- کاهش و کنترل ضریب خسارت در رشته بیمه های آتش سوزی بر اساس پیاده سازی استاندارد مدیریت ریسک AS/NZS 4360:2004 استرالیا، نیوزیلند و نیز 4- فروش از طریق بیمه نامه های خرد با استفاده از قانون اعداد بزرگ و مدیریت مشارکتی و نظام پیشنهاد ها در بیمه ملت به ترتیب توسط آقایان حسین نصرآبادی، محمدحسین رحمتیان، محمد ترابی و بهروز آرمان مهر ارائه شد.
    بر اساس این گزارش، دکتر نورعلیزاده، مدیر طرح و توسعه بیمه ملت در این همایش لوح تقدیر دریافت کرد و علاوه بر این، بیمه ملت نیز همانند سال گذشته بصورت فعالانه و با اختصاص غرفه ای به خود در این همایش بزرگ مدیریتی حضور داشت.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی