عصر بازار

ارث ۳۳۰ هزار پوندی برای همسر به شرط مصرف روزانه یک سیگار

عصر اعتبار- نمونه های از شگفتی سازی های انسان معاصر در انتقال ارث را در مطلب زیر بخوانید.

ارث ۳۳۰ هزار پوندی برای همسر به شرط مصرف روزانه یک سیگار
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» ، شگفتی های دنیای امروز ما پایان ندارد. یکی از این شگفتی های انسان معاصر شرط های عجیب برای وراث است. نمونه هایی از این شرط ها را در سطور زیر بخوانید:

    ارثیه 12 میلیون دلاری برای سگ:

    هلمسلی، یکی از میلیادر ها ی معروف آمریکایی قبل از مرگش در سن 87 سالگی برای سگ خود، ترابل، 12 میلیون دلار ارث باقی گذاشت تا این سگ بتواند تا آخر عمر به زنگی اشرافی خود ادامه بدهد. اما جالب این جاست که این زن میلیادر در مورد نوه های خود این قدر دست و دل باز نبوده است. وی دو تن از آنها را از ارث محروم کرده و برای دو نو ه ی دیگرش تنها 5 میلیون دلار ارث گذاشته است، آن هم به شرط اینکه حداقل یک بار در سال به قبر پدر خود ( تنها فرزند هلمسلی) سر بزنند. او همچنین وصیت کرده که پس از مرگ ترابل، جسد او را در کنار قبر خودش دفن شود.

    330 هزار پوند برای همسر به شرط اینک هر روز یک نخ سیگار مصرف کند:

    همسر برات هرگز اجازه نمی‌داد که شوهرش سیگار مصرف کند، او هم به تلافی این کار همسرش، وصیت کرد که 330 هزار پوند به همسرش برسد به شرط اینکه او هر روز یک نخ سیگار مصرف کند.

    وقف همه ی دارایی برای ساخت یک کتابخانه ضد زن!

    ایوا زینک به قدری از زنان متنفر بود که قبل از مرگش در سال 1930، وصیت کرد که تمام دارایی اش وقف ساخت کتابخانه ای شود که در آن کتاب های هیچ یک از نویسندگان، ناشران و مترجمان زن وجود نداشته باشد، تمام کارکنان مرد باشند و بر سر در آن عبارت ” ورود زن ها ممنوع » نوشته شود. اما یکی از دختران زینک مانع از اجرای این وصیت پدرش شد.

    همه ثروت برای همسر به شرط اینکه مجددا ازدواج کند:

    در سال 1841 هنریچ هین یک شاعر آلمانی با اوژنی میرات ازدواج کرد و در وصیت نامه خود تمام ثروت و دارا یی اش را از آن همسرش کرد به این شرط که پس از مرگ هین، او دوباره ازدواج کند.
    وقتی از او پرسیدند که چرا چنین شرطی گذاشتی جواب داد: “در این صورت حداقل یک مرد از مرگ من افسوس خواهد خورد “. هین در سال 1856 فوت کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو