عصر بازار

واگذاری ۲۰ هزار میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی توسط بانک ملی ایران

عصر اعتبار- واگذاری ۲۰ هزار میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی از طریق شعب نادری و خشایاربانک ملی ایران انجام می‌شود. به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این اسناد از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی به منظور تسویه بدهی مسجل دولت (دستگاه‌های اجرایی) به طلبکاران غیر دولتی (پیمانکاران) وزارت نیرو از طریق شعب مذکور و به صورت الکترونیکی واگذار می‌شود.

واگذاری ۲۰ هزار میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی توسط بانک ملی ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، قیمت اسمی هر یک از این اسناد یک میلیون ریال بوده و مهلت واگذاری آنها تا پایان اسفند ماه سال جاری می‌باشد. تاریخ سررسید اسناد مذکور، در شعبه خشایار 21 آبان ماه 1395 و در شعبه نادری 9 آذرماه 1395 می‌باشد. این اسناد فاقد کوپن سود علی‌الحساب بوده و در سررسید، مبلغ اسمی اسناد به دارندگان آنها قابل پرداخت می‌باشد.
    اسناد مذکور با نام بوده و معامله ثانویه آنها قبل از سررسید از طریق شرکت فرابورس ایران امکان‌پذیر است. همچنین قابلیت واگذاری به عموم را نداشته و صرفاً قابل واگذاری به پیمانکاران تعیین شده از سوی دولت می‌باشد و قبل از سررسید قابل بازخرید در بانک نمی‌باشند.
    گفتنی است واگذاری این اسناد به صورت الکترونیکی و از طریق نرم‌افزار موجود در تارنمای بانک ملی ایران به آدرس اینترنتی https://ap.bmi.ir/Treasury صورت می‌پذیرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی