عصر بازار

این دانشجو میلیاردر شد ، چون بیخیال درس شد!

عصر اعتبار- ما تصور می‌کنیم دانشگاه رفتن تنها راه موفقیت و خوشبختی است. اما این موضع همیشه صادق نیست.

این دانشجو میلیاردر شد ، چون بیخیال درس شد!
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دانشجویی که از دانشگاه ترک تحصیل کرد با استفاده از خوش فکری خود در بدترین روزهایش30 هزار پوند (حدود 132 میلیون تومان) درآمد دارد.

    این دانشجو که در دانشگاه باکینگهام در حال تحصیل در رشته مدیریت کسب‌وکار بود، تصمیم گرفت که دیگر دانشگاه را ادامه ندهد و از وامی که از دانشگاه گرفته بود به عنوان سرمایه استفاده کند و بیشترین منفعت را از آن ببرد. او با آن پول سهام خریده و از آن به بعد مشغول خرید و فروش سهام است.

    طبق گفته وی گاهی اوقات اوضاع بازار اصلا مساعد نیست اما او در بدترین روزهایش حداقل بین 20 تا 30 هزار پوند درآمد دارد ولی در مورد بیشترین میزان درامدش گفت که این مبلغ را بیان نمی‌کند.

    الیجا اُیفسو که 21 سال دارد در حال حاضر تنها یک ساعت در روز کار می‌کند و درآمد دلخواهش را کسب می‌کند. او اخیرا مرسدس ینز جی‌تی‌اس خریده و در کمبروِل لندن زندگی می‌کند.

    او می‌گوید اگر شما سخت کار کنید دیگر به برچسب قیمت لباس‌ها توجهی نمی‌کنید.

    این پسر میلیاردر گفت: درکودکی دوستان زیادی داشتم که ما با هم از ماشین‌ها مورد علاقه مان حرف می‌زدیم از خانه رویاییمان می‌گفتیم اما متاسفانه، دوستانم هنوز در همان محیط و محله قدیمی زندگی می‌کنند و به همان مدرسه قدیمی می‌روند و به آن شرایط عادت کرده‌اند. آن‌ها تلاش چندانی برای رسیدن به خواسته‌هایشان نکردند اما من بهترین ساعت‌ها با مارک‌های معروف و ماشین ‌های مورده علاقه‌ام را خریداری می‌کنم و از زندگی‌ام لذت می‌برم و هرقدر بخواهم کار می‌کنم.

    الیجا گفت که من از کودکی به ماشین لامبورگینی علاقه بسیار داشتم و آرزوی داشتنش را در سر می‌پروراندم من با تلاش بسیار توانستم ماشین مورد علاقه ام را نیز خریداری کنم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو