عصر بازار

سبد حمایتی مواد غذایی برای دانشجویان باردار

وام ۶ تا ۸ میلیونی برای دانشجویان مناطق محروم

عصر اعتبار- رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به مبلغ وام تحصیلی اشاره کرد و افزود: مبلغ این وام برای دانشجویان مجرد و متاهل برای هر نیمسال تحصیلی به ترتیب مبلغ ۶ و ۸ میلیون ریال می‌باشد.

وام ۶ تا ۸ میلیونی برای دانشجویان مناطق محروم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، ذوالفقار یزدان مهر اظهار داشت:  در راستای بهره گیری از ظرفیت نهادهای عمومی غیردولتی تفاهم نامه‌ای میان وزارت علوم و بنیاد مستضعفان  منعقد شده است.

    وی با اشاره به مفاد این تفاهم نامه گفت: بر اساس این تفاهم نامه به دانشجویان مناطق محروم وام دانشجویی پرداخت می‌شود.

    رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به مبلغ وام تحصیلی اشاره کرد و افزود: مبلغ این وام  برای دانشجویان مجرد  و متاهل برای هر نیمسال تحصیلی به ترتیب مبلغ 6 و 8 میلیون ریال می‌باشد.

    مهندس یزدان مهر خاطر نشان کرد: تقاضای وام دانشجویان پس از بررسی در ادارات رفاه دانشگاه‌های دولتی، جهت پرداخت به بنیاد علوی ارسال می‌گردد.

    وی به شرایط بازپرداخت این وام اشاره کرد و افزود: بازپرداخت وام بنیاد علوی 2 سال بعد از فراغت از تحصیل به صورت اقساط می‌باشد.

    رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم  اظهار داشت: به منظور تحکیم بنیاد خانواده‌ها و همچنین کمک به تغذیه مادران باردار یا شیرده با حمایت و همکاری بنیاد علوی سبد کالایی برای دانشجویان باردار مناطق محروم در نظر گرفته شد.

    یزدان مهر  همچنین درباره توزیع این سبد کالا افزود: این سبدکالا هر دو ماه یک بار بین دانشجویان واجد شرایط توزیع می‌شود.

    وی به شرایط متقاضیان اشاره کرد و افزود: سرپرست خانواده یا همسر باید دانشجو باشد.

    رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اضافه کرد: حداقل سه ماه از دوران بارداری گذشته باشد و در صورت تولد نوزاد، سن نوزاد کمتر از 6 ماه باشد.

    مهندس یزدان مهر با اشاره به اینکه ارزش این سبد غذایی کالا تا مبلغ 3 میلیون تومان است، گفت: این سبد غذایی به خاطر حمایت از دانشجویان شامل مواد پروتئینی، برنج، گوشت و انواع حبوبات و البته انواع بسته‌های غذایی که در راستای تقویت وحمایت غذایی از دانشجویان است، صورت می‌گیرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو