عصر بازار

رییس کل سازمان امور مالیاتی خبر داد

اعلام مشوق‌ها و معافیت‌های جدید مالیاتی به زودی

عصر اعتبار- رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: مشوق‌ها و معافیت‌های جدید مالیاتی تدوین شده که به زودی اعلام می شود.

اعلام مشوق‌ها و معافیت‌های جدید مالیاتی به زودی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، سیدکامل تقوی نژاد در دیدار با استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه طرح جامع مالیاتی کشور در دست اجرا است اظهار داشت: سیاست ما حفظ حقوق کامل مردم است.

    وی با اذعان به وجود مشکل در واحدهای تولیدی گفت: تنها شش درصد از درآمدهای مالیاتی کشور مربوط به مشاغل است و این رقم بالایی نیست.

    رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور افزود: با توجه به جهت گیری و بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با موضوع مالیات، راه برای ما روشن است و منویات ایشان در این مسیر همواره مد نظر قرار دارد.

    تقوی نژاد، شناسایی مودیان جدید مالیاتی و جلوگیری از فرار مالیاتی را از جمله راهکارهایی دانست که در سازمان دنبال می شود.

    وی به سیاست‌ها و هدف گذاری‌های دولت یازدهم در حوزه مدیریت کشور اشاره کرد و گفت: تلاش ما کمک در راستای تحقق این اهداف است.

    معاون وزیر امور اقتصاد و دارایی تاکید کرد:مشوق‌ها و معافیت‌های مالیاتی جدیدی تدوین شده که به زودی اعلام می‌شود.

    استاندار خراسان رضوی نیز در این دیدار اظهار داشت: به مدد همکاری دولت و مردم در استان، عملکرد اداره کل امور مالیاتی 18 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

    وی افزود: 95 درصد واحدهای صنعتی استان توسط بخش خصوصی اداره می‌شود و این مهم می‌طلبد تا دست اندرکاران حوزه مالیاتی با توجه به شرایط کنونی اقتصاد با مودیان خود به گونه‌ای رفتار کنند که در روند تولید و اشتغال خللی وارد نشود.

    استاندار خراسان رضوی پویایی صنعت و اشتغال و استفاده از ظرفیت‌های بی بدیل سرمایه گذاری از جمله مواردی است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

    رشیدیان با تاکید بر اینکه پرداخت مالیات باید به یک فرهنگ تبدیل شود؛ همکاری مودیان مالیاتی در استان را مطلوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: اگر اطلاع رسانی دقیق و مناسبی در خصوص وجوه اخذ شده صورت گیرد؛ این تعامل تقویت و گسترده تر می شود.

    وی تصریح کرد: بزرگترین شعار دولت تدبیر و امید مدیریت عاقلانه شرایط و برای تحقق این شعار تا کنون اقدامات گسترده ای انجام شده و دستارودهای حاصل از آن مطلوب است.

    استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: تلاش همه مدیران و دست اندرکاران اداره کشور ترسیم فرآیندهای مدیریت راهبردی و تثبیت شرایط ایده آل است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو