عصر بازار

مدیرعامل صندوق توسعه ملی خبر داد

مطالبات معوق صندوق توسعه ملی صفر شد

عصر اعتبار- رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی گفت: در طول دو سال گذشته حسابهای صندوق از ابتدای فعالیت تاکنون شفاف شده و مطالبات معوق آن به صفر رسیده است.

مطالبات معوق صندوق توسعه ملی صفر شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، سید صفدر حسینی در آیین پنجمین سالروز تاسیس صندوق توسعه ملی از حل بسیاری از چالشهای پیش روی صندوق توسعه ملی در سال 94 خبر داد و گفت: چالشهای پیش روی صندوق توسعه ملی به دست توانمند مقام معظم رهبری برطرف شده است.

    وی با اشاره به بند 10 سیاستهای ابلاغی برنامه ششم توسعه ملی توسط مقام معظم رهبری، افزود: با تصویب نهایی احکام ابلاغی در مجلس شورای اسلامی، چالشهای پیش روی صندوق به طور کامل برطرف خواهد شد.

    حسینی از تنفیذ اساسنامه صندوق توسعه ملی به عنوان اساسنامه دائمی صندوق توسعه ملی در چارچوب سیاستهای ابلاغی برنامه ششم توسعه از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان اقدامی بی سابقه نام برد که براساس آن چالشهای پیش روی صندوق برطرف خواهد شد.

    وی گفت: درآمدهای دولت در پی کاهش قیمت نفت کاهش داشته است، با این همه بازهم تعهد بالای دولت و رئیس جمهوری به سیاستهای کلی ابلاغی مقام معظم رهبری که با تلاش مجمع تشخیص مصلحت نظام تهیه و تنظیم شده، سبب شد احکام تصویب و به تصمیم گیری مجلس سپرده شود.

    رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی با ابراز امیدواری نسبت به تصویب کامل احکام سیاستهای کلی برنامه ششم توسعه در مجلس شورای اسلامی، گفت: چنانچه این احکام در مجلس شورای اسلامی نیز تصویب شود دیگر اساسنامه و تکالیف صندوق توسط مجلس و دولت قابل تغییر نخواهد بود و این امر کمک زیادی به صندوق توسعه ملی در ایفای رسالت خویش در اقتصاد کشور خواهد داشت.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی