عصر بازار

واردات جواهرات طلای آمریکا به بالاترین سطح در ۷ سال اخیر رسید

عصر اعتبار- موسسه تحقیقاتی جی اف ام اس در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد میزان واردات جواهرات طلای آمریکا طی ماه اکتبر با رشد چشمگیری روبرو شده و به بالاترین سطح در ۷ سال اخیر رسیده است.

واردات جواهرات طلای آمریکا به بالاترین سطح در ۷ سال اخیر رسید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از رویترز ، موسسه جی اف ام اس اعلام کرد: واردات جواهرات طلا آمریکا طی ماه اکتبر به بالاترین سطح خود در 7 سال اخیر رسیده است. واردات پلاتین نیز در این مدت بیش از 60 درصد رشد داشته است.

    بر اساس این گزارش افزایش چشمگیر واردات طلا و پلاتین آمریکا در شرایطی بوده است که قیمت این فلزات گرانبها با افت شدیدی روبرو شده است.

    قیمت هر اونس طلا در اکتبر 2015 میلادی نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 25 درصد کاهش داشته است. آمریکا در این مدت بیش از 7082 کیلوگرم طلا وارد کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 9 درصد رشد نشان می دهد. این بالاترین واردات طلای آمریکا از نوامبر 2008 نیز به شمار می رود.

    گزارش سایت طلا حاکیست ،در ده ماه نخست 2015 میلادی نیز واردات طلای آمریکا بیش از 13 درصد رشد داشته است. قیمت طلا در سال 2015 میلادی با کاهش 10 درصدی روبرو شد. این برای سومین سال متوالی بود که قیمت طلا با کاهش چشمگیری روبرو می شود.

    واردات پلاتین آمریکا نیز در این مدت به بیش از 169 کیلوگرم رسیده است که نسبت به سال قبل 63 درصد رشد داشته است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی