عصر بازار

مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی خبر داد:

اجرای طرح کارت اعتباری ۱۰ میلیونی تا پایان سال

عصر اعتبار- کارت های اعتباری صادر شده برای زوج های جوان به مبلغ ۵ میلیون تومان و برای کارکنان دولت ۶ میلیون تومان است که بر این اساس بازپرداخت ها در اقساط ۱۲ ماهه با سود ۱۲ درصد محاسبه خواهد شد.

اجرای طرح کارت اعتباری ۱۰ میلیونی تا پایان سال
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، ناصر حکیمی در خصوص اجرای طرح کارت اعتباری 10 میلیون تومانی کالا اظهار داشت: این طرح از امروز ( 19 دی ماه 94 ) آغاز شده و به صورت سراسری در کل کشور اجرا خواهد شد.

    وی افزود: مشمولین این طرح شامل زوج‌های جوانی که دارای کد رهگیری هستند، کارمندان رسمی و پیمانی دولت و بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری است.

    حکیمی در پاسخ به این پرسش که این طرح تا چه زمانی ادامه دارد؟ گفت: تا پایان سال و تا زمانی که ثبت نام‌ها به حد نصاب برسد این طرح ادامه دارد اما در صورت صلاحدید دولت مجددا طرح تمدید خواهد شد.

    وی سقف ثبت نام شدگان در این طرح را 1 میلیون نفر اعلام کرد و افزود: کارت‌های اعتباری صادر شده برای زوج های جوان به مبلغ 5 میلیون تومان و برای کارکنان دولت 6 میلیون تومان است که بر این اساس بازپرداخت ها در اقساط 12 ماهه با سود 12 درصد محاسبه خواهد شد.

    مدیر کل فناوری اطلاعات بانک مرکزی گفت: البته سقف کارت اعتباری کارمندان و بازنشستگان تا 4 برابر دریافتی آنها است و سقف کارت اعتباری برای افرادی است که حداکثر 1.5 میلیون تومان درآمد دارند.

    وی در پاسخ به این پرسش که آیا در این طرح مشمولین می توانند لوازم خانگی خارجی نیز خریداری کنند افزود: خیر متقاضیان تنها از برندهای ایرانی که در سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی شده می توانند خرید کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی