عصر بازار

هشتمین جلسه هم‌افزائی مشترک مسئولان پست، پست بانک و خدمات هوائی پیام برگزار شد

عصر اعتبار- هشتمین جلسه هم‌افزائی مشترک مسئولان پست، پست بانک و شرکت خدمات هوائی پیام درمحل فرودگاه بین‌المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام در مهرشهر کرج برگزار شد.

هشتمین جلسه هم‌افزائی مشترک مسئولان پست، پست بانک و خدمات هوائی پیام برگزار شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این جلسه محمدعلی مختاری رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات هوائی پیام ضمن تبیین فلسفه شکل‌گیری اینگونه جلسه‌ به تشریح نتایج و آثار همفکری و هم‌افزائی برخاسته از جلسه‌های مذکور پرداخت.
    مهندس حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره پست بانک‌ایران نیز در این نشست اظهارداشت: فصل جدید برگزاری جلسه‌ها با توجه به شرایط مثبت موجود در کشور و رویکردهای قابل تصور در شرایط پس از تحریم، مستعد کار و تلاش مبتنی بر داشتن برنامه و انضباط کاری است.
    وی تصریح کرد: توجه مداوم به الزامات اقتصاد مقاومتی جزء لاینفک برنامه‌های پیش‌روی سازمان‌ها از جمله پست‌بانک‌ایران می‌باشد.
    همچنین حسین مهری رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت پست با تأکید بر آمادگی همه‌جانبه این شرکت برای پذیرش مأموریت‌های جدید و حرکت پرشتاب جهت جبران هرچه سریعتر کاستی‌های ناشی از شرایط تحریم به تشریح اراده و اقدامات جدی در انجام مأموریت‌ها در شرایط پس از تحریم پرداخت.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی