عصر بازار

حضور بانک سینا در پنجمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت

عصر اعتبار- بانک سینا در پنجمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت که روز دوشنبه ۲۲ دی ماه با حضور وزرای امور اقتصادی و دارایی و ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس کل بانک مرکزی و مسئولین و کارشناسان نظام بانکی و شرکت های ارائه دهنده خدمات انفورماتیک در سالن همایش های برج میلاد آغاز به کار کرد، حضور بهم رسانده و نسبت به ارائه خدمات بانکداری الکترونیک اقدام می نماید.

حضور بانک سینا در پنجمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این همایش که از سوی پژوهشکده پولی و بانکی برگزار شده و فردا نیز ادامه دارد، آخرین دستاوردهای نظام بانکی و شرکتهای مرتبط با خدمات پرداخت، ارائه می شود.
    بانک سینا نیز در نمایشگاهی که در حاشیه این همایش برپا شده حضور دارد و پذیرای بازدیدکنندگان است. بانک سینا درحال حاضر خدمات متنوعی را در حوزه بانکداری الکترونیک به هموطنان ارائه می نماید که از آن جمله می توان به شعب 24 ساعته فرابانک، کارپوشه حقوقی، سامانه #727* و بسیاری خدمات دیگر اشاره نمود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی