عصر بازار

استقبال چشمگیر مشتریان قوامین از صندوق امانات بانک

عصر اعتبار- با گذشت حدود ۹ ماه از آغاز به کار نخستین صندوق امانات (اجاره ای) در راستای تکمیل زنجیره خدمت رسانی بانک قوامین بیش از یک سوم صندوق ها در اختیار مشتریان قرار گرفته که این امر نشانگر استقبال چشمگیر آنان از ارائه این خدمت می باشد.

استقبال چشمگیر مشتریان قوامین از صندوق امانات بانک
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، علی درزی نیا مدیر شعب شرق استان تهران با بیان این مطلب گفت: پس از گذشت 9 ماه ،  نزدیک به 70 درصد صندوق امانات به مشتریان اجاره داده شده است.
    وی با اشاره به اینکه امکان بهره مندی از صندوق امانات قوامین به صورت خانوادگی فراهم شده است، افزود: در این راستا 98 صندوق به صورت مشترک اجاره داده شده و همه افراد حقیقی وحقوقی می توانند از خدمات صندوق امانات قوامین استفاده کنند.
    درزی نیا در ادامه با بیان اینکه صندوق های امانات بانک قوامین در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ تعبیه شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به سایز صندوق ها بیشترین استقبال از صندوق های کوچک بوده و در اختیار مشتریان قرار گرفته است .
    مدیرشعب شرق تهران با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی در خصوص استفاده از صندوق امانات در بانک ها تصریح کرد: بهره مندی از صندوق امانات تنها مختص قشرخاصی از جامعه نیست بلکه از آنجا که تامین امنیت روانی در زندگی یکی از نیازهای اساسی همه افراد است سپردن اشیای گرانقیمت و اوراق بهادار به اماکن امن همچون صندوق های امانات در هر خانواده ای با هر وضعیت مالی ضروری است.
    درزی نیا با اشاره به اینکه صندوق امانات بانک قوامین مجهز به سیستم نیمه اتوماتیک است، ادامه داد: دراین نوع سیستم های پیشرفته علاوه بر استفاده از ابزارهای الکترونیکی احراز هویت همچون اثرانگشت، رمز الکترونیکی و...، سیستم سنتی قفل و کلید نیز وجود دارد . همچنین ناگفته نماند که صندوق امانات قوامین یکی ازمدرن ترین سیستم های ضدحریق وضد سرقت را داراست.
    مدیرشعب شرق استان تهران در پایان افزود: مشتریان با مراجعه به نزدیک ترین شعب در استان تهران می توانند با ارائه درخواست برای اجاره صندوق امانات از این خدمت بهره مند شوند و همکاران در این بخش در ساعات اداری شنبه تا چهارشنبه از ساعت30/7 تا 16 و پنج شنبه ها از ساعت  30/7 تا13 پذیرای مشتریان گرامی هستند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی