عصر بازار

انهدام انبار پول نقد داعش در موصل

عصر اعتبار- یکی از سخنگویان پنتاگون اعلام کرد که نیروهای ائتلاف به رهبری آمریکا ساختمانی را در شهر موصل عراق منهدم کرده اند که از سوی گروه تروریستی داعش به عنوان انبار پول نقد برای عملیات های آینده مورد استفاده قرار می گیرد.

انهدام انبار پول نقد داعش در موصل
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از شفقنا، بر اساس همین گزارش این انبار با میلیون ها دلار پول نقد موجود در آن به وسیله دو بمب 900 کیلوگرمی با خاک یکسان شده است. وزارت دفاع آمریکا اشاره ای به واحد پول های منهدم شده ندارد اما در اطلاعیه خود گفته است که این بزرگترین میزان پول نقدی است که طی یک سال گذشته بر اثر حملات نیروهای ائتلاف نابود شده است. بر پایه این گزارش این ساختمان به عنوان انبار درآمدهای نقدی داعش از راه فروش نفت، آدم ربایی، دزدی و باج گیری مورد استفاده قرار می گرفت.
    نیروهای ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا از بدو تشکیل این ائتلاف ادعا دارند که یکی از اهداف آنها نابودی منابع درآمدی داعش است و در این راه کسب پیروزی های بزرگ و کنار گذاشتن پیروزی های جزئی اهمیت زیادی دارد. این در حالی است که طی یک سال اخیر در بسیاری از موارد غیرنظامیان قربانی حملات جنگنده های ائتلاف و یا پهپادهای آمریکا بوده اند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی