عصر بازار

عسگراولادی تشریح کرد

وضعیت بازار ارز چه می شود؟

عصر اعتبار- ناآرامی در بازارارز درزمستان به شدت دیده می شود و قیمت هر دلار آمریکا نسبت به ریال ایران شتابان به سمت بالا می رود و برخی انتظار دارند که هردلار به ٤۰۰۰ تومان داد و ستد شود.

وضعیت بازار ارز چه می شود؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ساعت 24، برخی افراد می گویند شاید دولت بدش نیاید نرخ تبدیل هر دلار را حتی به ارقام بالاتر هدایت کند اما از اینکه قیمت کالاها سر از جاده ای در اورند که نرخ دلار درآورده است بیم دارد و به همین دلیل ترمز دستی  را کشیده و راه حرکت ارابه قیمت ها را مسدود کرده است تا به سوی اوج نروند. در این وضعیت است که اظهار نظرها معنادار شده و بسته به اینکه از سوی کدام فرد بیان شده بر بازار اثر می گذارد.

    اسدالله عسگراولادی بازرگان قدیمی و سرشناس امروز ایران در مصاحبه کوتاهی که با سایت اتاق تهران داشته است می گوید با اجرایی شدن برجام و لغو تحریم های ایران بازار ارز ایران به سوی آرامش می رود.

    این بازرگان اما نگفته است معنای آرامش در بازار ارز تثبیت قیمت دلار در همین اندازه است یا اینکه نوسان قیمتی کاهش می یابد. اوگفته است درباره قیمت ارز هیچ منطقی وجود نداردو تا اجرایی شدن برجام حرفز ن در باره ارز مثل تیغی است که آدم به خودش می زند اما اگر بجام اجرایی شدن قیمت ارزهم در بازار آرامخواهد شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی