عصر بازار

در نیمه اول ماه جاری؛

محموله‌یک میلیاردو ۹۰۰میلیون ریالی ازکالای قاچاق در اصفهان کشف شد

عصر اعتبار- اصفهان - مدیر بازرسی اصناف استان اصفهان گفت: در نیمه اول ماه جاری، محموله‌ای از کالای قاچاق با ارزش یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در اصفهان کشف و ضبط شد.

محموله‌یک میلیاردو ۹۰۰میلیون ریالی ازکالای قاچاق در اصفهان کشف شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، جواد محمدی اظهار داشت: تیم بازرسی استان اصفهان، متشکل از نمایندگان بازرسی اصناف، پلیس آگاهی و تعزیرات حکومتی حین گشت‌زنی موفق به کشف 76 کارتن انواع لوازم جانبی کامپیوتر به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال و 48 جفت کفش خارجی به ارزش ریالی 48 میلیون ریال در نیمه اول این ماه شد.

    وی بیان داشت: همچنین در بررسی‌های به عمل‌ آمده دو هزار و 207 قاب موبایل با تصاویر مبتذل و غیر مجاز به ارزش 330 میلیون ریال و 17صندوق میوه نارنگی پاکستانی قاچاق به ارزش 10 میلیون ریال کشف شد.

    مدیر بازرسی اصناف استان اصفهان اعلام کرد: همچنین ماموران یگان انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه حین ایست و بازرسی در موقعیت پلیس راه اصفهان - تهران به دو دستگاه کامیون مشکوک شدند که پس از بازرسی خودروها تعداد سه هزار متر پارچه، 98 دستگاه چرخ خیاطی و مقداری کالای خوراکی قاچاق که فاقد هرگونه اسناد مثبته گمرکی است کشف و ضبط شد.

    وی اضافه کرد: تیم بازرسی اتاق اصناف استان اصفهان طی گشت مشترک با اداره نظارت بر اماکن عمومی از یک واحد سه هزار و 60 نخ سیگار قاچاق به ارزش هفت میلیون و ٦٥ هزار ریال کشف و ضبط و تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کرد.

    محمدی گفت: همچنین تعداد هشت هزار و ٩٤ نخ سیگار، ١١ پاکت توتون و ٣١ پاکت تنباکو طی این گشت مشترک به ارزش دو میلیون و ٢٣ هزار ریال کشف و ضبط شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی