عصر بازار

به دلیل استقبال مشتریان محقق شد

رشد ٤٧ درصدی تعداد کارت های مجازی بانک صادرات ایران

عصر اعتبار- ​تعداد کارت های مجازی صادر شده توسط بانک صادرات ایران به دلیل استقبال مشتریان تا پایان آذر ماه سال١٣٩٤ به مرز ١٣ هزار رسید.

رشد ٤٧ درصدی تعداد کارت های مجازی بانک صادرات ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این بانک تا پایان آذر ماه سال١٣٩٤ بیش از ١٢ هزار و٦٥۰ کارت مجازی) (Virtual cardرا صادر و به متقاضیان این گونه کارت ها که اشخاص حقوقی هستند تحویل داده است که در مقایسه با ماه مشابه سال قبل این تعداد رشد  ٤٧ درصدی را نشان می دهد .
    بر اساس این گزارش کارت مجازی خدمتی دیگر از بانک صادرات ایران است که تخصیص یک شماره کارت ١٦ رقمی به درخواست کننده محصول، برقراری امکان جمع آوری وجوه از طریق انتقال وجه از هر یک از کارتهای عضو شتاب به شماره کارت تخصیصی داده شده، برقراری امکان تخصیص شماره کارت به مشتریان حقوقی نظیر سازمان ها و شرکتهای بزرگ دارای شعب گسترده و رفع محدودیت تخصیص کارت به مشتریان حقوقی از جمله مزایای کارت مجازی بانک صادرات ایران می باشند .
    گفتنی است شماره شانزده رقمی متصل به حساب متمرکز صرفا جهت واریز وجوه به اشخاص حقوقی و با هدف برقراری امکان واریز وجه به اشخاص حقوقی از طریق دستگاههای خودپرداز است .
    این سرویس با درخواست کتبی صاحب یا صاحبان امضاء حساب حقوقی از شعبه ای که در آن حساب دارند و تشخیص مسئول شعبه و تأیید مدیریت استان یا منطقه قابل ارایه می باشد و صاحبان امضا می بایست چک بلا محل منجر به کیفر خواست و مطالبات معوق تسویه نشده نداشته باشند و دارای آدرس ثابت باشند.
    شایان ذکر است این بانک در جهت افزایش دسترسی اشخاص حقوقی به خدمات نوین بانکی اخیرا" نسبت به ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات اینترنت بانک ویژه اشخاص حقوقی و حقیقی مشترک (Business Internet Banking) اقدام و قابلیت های جدیدی را بر روی آن عملیاتی نموده است. با قابلیتی که بر روی سامانه یاد شده ایجاد شده است شخص حقوقی می تواند ضمن معرفی فرد مورد نظر به عنوان" مدیر تراکنش" به بانک این امکان را فراهم نماید که مدیر تراکنش با استفاده از دستگاه رمزیاب مخصوص خودکلیه تراکنش های مالی حساب مورد نظر را از طریق اینترنت بانک تعریف و مدیریت نماید که این عملیات برای صاحبان امضاء قابل دریافت و رؤیت است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی