عصر بازار

حسینی سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران شد

عصر اعتبار- طی دو جلسه جداگانه با حضور هومن رضا مدنی شاهرودی رئیس اداره کل حوزه مدیریت بانک ملی ایران، مراسم معارفه و تودیع روسای جدید و سابق اداره کل روابط عمومی و همچنین معارفه مدیر صندوق پس‌انداز بانک ملی ایران برگزار شد.

حسینی سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بر اساس احکام صادره توسط دکتر همتی مدیریت عامل بانک، حبیب‌اله رشیدارده به سمت مدیر صندوق پس‌انداز بانک ملی ایران و حشمت‌اله حسینی به سمت سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی این بانک منصوب و احکام خود را توسط رئیس اداره کل حوزه مدیریت دریافت کردند.
    در این دو مراسم، رئیس اداره کل حوزه مدیریت بانک ملی ایران ضمن تقدیر از تلاش‌ها و فعالیت‌های اثرگذار رشیدارده و حسینی در مسئولیت‌ قبلی، بر تداوم این روند در راستای منافع بانک تاکید کرد. رشیدارده نیز در این دو مراسم با تقدیر از حسن توجه مدیر عامل بانک و تبیین برخی از فعالیت‌های انجام شده ابراز امیدواری کرد، فعالیت کاری وی در سمت جدید نیز در راستای پیشبرد اهداف بانک، منشا اثر باشد.
    همچنین حسینی در این دو مراسم از نگاه ویژه مدیر عامل بانک به اداره کل روابط عمومی تقدیر و بر تداوم روند حرکتی روابط عمومی در جهت منافع و مصالح بانک تاکید کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی