عصر بازار

انتقال ۱۲ شعبه بانک مهر اقتصاد استان البرز به استان تهران

عصر اعتبار- ۱۲ شعبه بانک مهر اقتصاد استان البرز طی مراسمی با حضور مدیران کل استان های البرز و تهران و نمایندگانی از دفتر مرکزی به استان تهران منتقل شدند .

انتقال ۱۲ شعبه بانک مهر اقتصاد استان البرز به استان تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، پیمان موحد - مدیر کل شعب استان البرز - در مراسم معارفه روسای این شعب، ضمن تقدیر و تشکر از همکاران خود، ابراز داشت: خدا را شاکریم در جایی مشغول خدمت هستیم که خدمت به اقشار ارزشی و انقلابی را دغدغه خود می داند.

    موحد در ادامه با معرفی روسای 12 شعبه استان البرز به مدیر کل استان تهران برای همکاران سابق خود آرزوی موفقیت و سربلندی روز افزون نمود.

    محمد قضایی - مدیر کل استان تهران – نیز ضمن عرض خیر مقدم به مدیران دوازده شعبه استان البرز، ابراز داشت: فعالیت در بانک مهر اقتصاد توفیق و نعمتی الهی محسوب می شود، چرا که خدمت رسانی هرچه بیشتر و صادقانه تر به آحاد جامعه، فلسفه وجودی این بانک است.

    قضایی تصریح کرد: امیدواریم از این فرصت پیش آمده نهایت استفاده را داشته باشیم و بتوانیم در جبهه ی مقدس خدمت رسانی، روز به روزموفق تر باشیم .
    گفتنی است شعب اندیشه کرج، ملارد، رباط کریم، شهریار، شهر قدس، بهارستان، بازار ورامین، ورامین، قرچک، فیروزکوه، دماوند و پاکدشت دوازده شعبه منفک شده از استان البرز هستند که از نظر تقسیمات کشوری جزء استان تهران بوده و به همین دلیل به شعب استان تهران اضافه شدند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی