عصر بازار

مدیر عامل بانک ایران زمین، در پنجمین همایش بانکداری الکترونیک عنوان کرد:

برای زندگی همین یک زمین را داریم

عصر اعتبار- سید محسن هاشمی، پیام بانک ایران زمین با عنوان «برای زندگی همین یک زمین را داریم»، را در راستای مسئولیت اجتماعی این بانک، در زمینه کاهش آلودگی هوا از طریق بانکداری الکترونیک دانست.

برای زندگی همین یک زمین را داریم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، کارشناسان بانک ایران زمین با حضور در پنجمین همایش و نمایشگاه سالانه بانکداری الکترونیک و شرکت‌های پرداخت در برج میلاد، ضمن ارائه خدمات بانکداری الکترونیک با متخصصان و شرکت‌های فعال در این حوزه به تبادل نظر پرداختند.
    سید محسن هاشمی مدیرعامل بانک ایران زمین با حضور در غرفه این بانک که در حاشیه همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت دایر شده بود، ضمن بازدید از آن بر اهمیت بانکداری الکترونیک و اثرات مثبت آن بر روند زندگی امروز تاکید نمود و اظهار داشت: بانکها به عنوان نهادهایی اقتصادی-اجتماعی باید در راستای آنچه به عنوان مسئولیت اجتماعی بر دوش دارند، به گسترش هرچه بیشتر بانکداری الکترونیک که زمینه ساز حفظ منابع طبیعی، صرفه جویی در وقت و آلودگی کمتر محیط زیست است، بپردازند.
    هاشمی همچنین پیام بانک ایران زمین با عنوان «برای زندگی همین یک زمین را داریم»، را در همین راستا ارزیابی و از آن به عنوان مسئولیت اجتماعی بانک ایران زمین در زمینه کاهش آلودگی هوا، از طریق بانکداری الکترونیک یاد کرد.
    در ادامه این نمایشگاه مجید شایسته و هادی قدیمی از اعضای هیئت مدیره بانک ایران زمین، ضمن حضور در غرفه این بانک، با متخصصان و شرکت‌های فعال در بخش‌های الکترونیک بانکی دیدار و گفت و گو نمودند.
    در حاشیه این نمایشگاه بانک ایران زمین به 10 نفر از کسانیکه در مسابقه ارائه انتقادات و پیشنهادات بانک شرکت نمودند، جوایزی را اهدا نمود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی