عصر بازار

دوربین بانک خصوصی هویت کلاهبردار را فاش کرد

اعتبار- کلاهبرداری که با عناوین متعدد جعلی نظیر مشاور املاک، مهندس و مدیرعامل و... اقدام به کلاهبرداری های هنگفت از اموال افراد مالباخته کرده و متواری شده بود عاقبت توسط دوربین مدار بسته یک بانک خصوصی شناسایی و دستگیر و روانه زندان شد.

دوربین بانک خصوصی هویت کلاهبردار را فاش کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۰ - ۰۴:۵۸:۲۹

    به گزارش پایگاه خبری اعتبار از دادسرای ناحیه 10 هاشمی، با اعلام گزارشی از سوی مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر فعالیت کلاهبردار شیادی که با عناوین متعدد قلابی و جعلی نظیر مهندس راه و ساختمان مشاور املاک، مدیرعامل، جعل پاسپورت و سند خانه و غیره اقدام به کلاهبرداری های کلان می‌کرد، ماموران برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

    \r\n

    بنابر این گزارش تحقیقات و جستجوهای ماموران زمانی تکمیل تر شد که طی اعلام خبری از سوی رییس یک بانک خصوصی مبنی بر یک فقره چک مشکوک ماموران پس از بررسی های لازم با در اختیار داشتن تصویر وی و تحقیقات بسیار متوجه شد صاحب تصویر همان کلاهبردار شیاد است که ظرف مدت کوتاهی وی را در کرج شناسایی و پس از دستگیری تحویل مقام قضایی دادند.

    \r\n

    این گزارش حاکی است متهم در بازجویی در سوابق متعدد خود در زمینه کلاهبرداری های کلان میلیونی با عناوین مختلف جعلی اعتراف کرد و با دستور قضایی روانه زندان شد .

    \r\n
    پورسعید خلیلی