عصر بازار

تجلیل از مدیر عامل بانک صادرات به عنوان حامی محیط زیست

عصر اعتبار- ​بانک صادرات ایران با توجه به برنامه های عملیاتی و تفصیلی در راستای صیانت از محیط زیست و اتخاذ رویکرد توسعه کیفیت محیط زیستی در همایش حامیان محیط زیست از مدیر عامل این بانک تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از مدیر عامل بانک صادرات به عنوان حامی محیط زیست
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، روابط عمومی بانک صادرات ایران، با اعلام این خبر افزود: از اولویت ها و سیاستهای بانک متبوع به عنوان یکی از بزرگترین و گسترده ترین  بانک های کشور رعایت استانداردهای محبط زیست در همه ابعاد و فعالیت های تجاری و مالی است و این امر در بخش های مختلف تجلی یافته است.
    بر پایه این گزارش بانک متبوع  با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری اقدامات موثری برای عملیاتی شدن مباحث اقتصاد سبز و سرمایه گذاری برای فناوری های سبز و نوین  به مرحله اجرا در آورده است  که در قالب تفاهم نامه  با سازمان محیط زیست چارچوبهای آن تعیین و  به به کلیه شعب و مجموعه های تابعه ابلاغ شده است.
    پیش از این نیز مدیر عامل بانک صادرات ایران، بانکداری سبز را عامل تلفیق و پیوند اقتصاد و محیط زیست توصیف کرد ه، ضرورت پیشگامی بانک مذکور در نائل آمدن به بانکداری سبز را خاطر نشان کرده بود.
    لـله گانی با تاکید بر ضرورت مشارکت  درعرصه اقتصاد سبز متذکر شده بود: با توجه به مشارکت بانک صادرات در پروژه های مختلف کشاورزی، صنعتی، نفت و انرژی و ساختمانی، بانک توجه ویژه ای برای همکاری با پروژه های تایید شده توسط سازمان حفاظت محیط زیست دارد.
    شایان ذکر است بانک صادرات ایران به عنوان بانک پیشتاز در عرصه بانکداری نوین نسبت به ترویج خدمات الکترونیکی با رویکرد کاهش ترافیک، آلودگی هوا، صرفه جویی در مصرف کاغذ و ملزومات اداری را در دستور کار قرار داده و در این راستا این بانک با انجام حدود ٧۰۰ میلیون تراکنش الکترونیکی در ماه نقش برجسته ای در کاهش مسافرت های درون شهری، آلودگی هوا و ... داشته است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی