عصر بازار

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان:

ارتقای نظام سلامت کشور تنها وظیفه دولت‌ها نیست

عصر اعتبار- صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان، خود را موظف به حمایت از نهادهایی می‌داند که به نحوی در زمینه سلامت و بهداشت جامعه فعال و اثرگذارند.

ارتقای نظام سلامت کشور تنها وظیفه دولت‌ها نیست
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، محمدرضا بهنام حسین پور ضمن بیان این مطلب گفت: صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان از ابتدای تاسیس تاکنون پشتیبانی از تشکل‌های مردم نهاد حمایتی از بیماران را در چارچوب وظیفه ای ملی و در راستای ایفای رسالت اجتماعی گروه بانک پارسیان سرلوحه امور خود قرار داده است.
    مدیرعامل صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان که در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری با انجمن حمایت از بیماران کلیوی کشور سخن می‌گفت در همین راستا افزود: با هدف عمل به رسالت‌های اجتماعی گروه بانک پارسیان، یکی از دغدغه‌های اصلی متولیان بانک و صندوق این بوده که منابع جمع آوری شده در صحیح ترین مسیر و به صورتی شفاف دقیقا به دست افرادی برسد که شایسته ترین‌ها برای دریافت اینگونه از تسهیلات هستند.
    وی گفت: صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان تشخیص صحیح اهلیت اعتباری دریافت کنندگان وام های قرض الحسنه را از جمله وظایف ذاتی خود می‌داند و با همین رویکرد هدایت بخش معتنابهی از منابع خود به سمت انجمنها و نهادهای مردم نهاد حمایتی از بیماران را در دستور کار قرار داده است.
    مدیر عامل نخستین صندوق مستقل قرض الحسنه در میان بانک های خصوصی کشور همچنین افزود: تاکنون بیش از 1250 میلیارد ریال بودجه برای اعطای وام‌های قرض‌الحسنه در سرفصل‌های درمان و سلامت، تامین مسکن نیازمندان، خوداشتغالی و مشاغل خانگی و ازدواج و تهیه جهیزیه تخصیص داده شده است.
    وی همچنین تصریح کرد: توزیع عادلانه منابع قرض‌الحسنه در قالب وام یکی از دغدغه های صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان است و انجمن ها و موسسات و نهادهای حمایتی از بیماران در استانهای کردستان، تهران، فارس، خراسان شمالی، کرمان، بوشهر، ایلام، لرستان، کهگیلویه و بویر احمد، گیلان، زنجان، خوزستان و سیستان و بلوچستان از جمله استان هایی بودند که در سال جاری و سال گذشته مورد حمایت تسهیلاتی صندوق قرار گرفته اند.
    مدیرعامل صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان سپس به همکاری ویژه این صندوق با انجمن حمایت از بیماران کلیوی کشور اشاره کرد و گفت: تاکنون مبلغ 13 میلیارد ریال اعتبار تسهیلاتی به انجمن حمایت از بیماران کلیوی در استان های تهران، ایلام، بوشهر، لرستان، کهگیلویه و بویر احمد، گیلان، زنجان و خوزستان اعطا شده است.
    در این مراسم همچنین قاسمی مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی کشور طی سخنانی با تقدیر از صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان گفت: صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان تنها موسسه مالی است که همکاری خود را در قالب تفاهم‌نامه و قرارداد رسمی با انجمن بیماران کلیوی آغاز کرده است و این نشان دهنده تعهد پذیری و حمایت بی شایبه این صندوق از فعالیت‌های انجمن و افراد تحت پوشش آن است.
    وی در ادامه همچنین از سهولت و در دسترس بودن تسهیلات قرض الحسنه صندوق بانک پارسیان به عنوان مزیتی بزرگ یاد کرد و گفت: با ساز و کار فراهم شده توسط صندوق، افراد تحت پوشش انجمن به محض معرفی، در سریع ترین زمان ممکن و آسان ترین شیوه تسهیلات خود را از صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان دریافت می‌کنند.
    وی همچنین گفت: تسهیلات پرداختی به افراد تحت پوشش انجمن صرف اموری مانند پیوند کلیه، دیالیز و تهیه داروهای مورد نیاز می‌شود که این امر کمک بزرگی به این بیماران است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی