عصر بازار

معامله سهام در شعب بانکی امکانپذیر شد

بورس های کوچک در شعب بزرگ بانک تجارت

اعتبار- بانک تجارت در آستانه نیمه شعبان ، با ایجاد باجه کارگزاری بورس در شعب منتخب این بانک امکان خرید و فروش آنلاین سهام را برای مشتریانش فراهم می آورد .

بورس های کوچک در شعب بزرگ بانک تجارت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۰ - ۰۶:۱۸:۰۲

    به گزارش پایگاه خبری اعتبار، سخنگوی بانک تجارت با اعلام این مطلب اظهار داشت: در مرحله اول این طرح پنج شعبه این بانک در شهر تهران به باجه خرید و فروش سهام مجهز خواهند شد . این اقدام با همکاری شرکت کارگزاری بورس بانک تجارت صورت گرفته و خرید و فروش سهام در آنها بدون هیچ محدودیتی از لحاظ مبلغ و تعداد سهام صورت خواهد گرفت .

    \r\n

    محمدرضا غفوری افزود : این باجه ها از طریق شرکت کارگزاری بورس بانک تجارت به سامانه آنلاین خرید و فروش سهام شرکت بورس و اوراق بهادار تهران متصل بوده و سفارش خرید یا فروش سهام مورد نظر مشتریان در حداقل زمان ممکن انجام خواهد شد. بدین ترتیب مشتریان بانک تجارت برای خرید و فروش سهام نیازمند مراجعه به شرکت بورس و یا شرکت های کارگزاری نخواهند بود .

    \r\n

    غفوری یادآور شد : باجه های بورس مستقر در شعب بانک تجارت علاوه بر مجهز بودن به نمایشگر آنلاین قیمت سهام شرکت های بورسی ، اطلاعات لازم درخصوص نحوه خرید و فروش غیر حضوری سهام و واریز سود مربوط به هر سهم را در اختیار مشتریان قرار می دهند .

    \r\n

    همچنین مسوولیت پیگیری وصول چک فروش سهام از کارگزاری بورس بانک تجارت و تحویل برگه های سهام خریداری شده به مشتریان نیز بر عهده باجه های بورس بانک تجارت خواهد بود .

    \r\n

    وی افزود: نخستین باجه های بانکی شرکت کارگزاری بورس بانک تجارت در پنج شعبه این بانک شامل شعبه اکو (خیابان میرداماد – تقاطع آفریقا) ، شعبه ولیعصر کد 301 (خیابان ولیعصر- تقاطع خیابان مطهری) ، شعبه اسکندری کد 025 (خیابان انقلاب – تقاطع خیابان اسکندری) ، شعبه کریمخان شرقی کد 211 (میدان هفت تیر – ابتدای خیابان کریمحان زند) و شعبه کار کد 110 (خیابان آزادی جنب ساختمان وزارت کار) شروع به کار کرده و در هفته های آتی تعداد دیگری از شعب این بانک در تهران و شهرستانها به باجه های خرید و فروش سهام تجهیز خواهند شد .

    \r\nهموطنان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با مرکز ارتباط با مشتریان بانک تجارت با شماره تماس 1554 تماس بگیرند.
    پورسعید خلیلی