عصر بازار

آمادگی صندوق بازنشستگی برای جذب سرمایه گذاران خارجی

عصر اعتبار- مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری از آمادگی صندوق بازنشستگی برای جذب سرمایه گذاران خارجی خبر داد و گفت: ایران به دلیل موقعیت ژئوپلیتیک خود ظرفیتهای فراوانی برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی دارد.

آمادگی صندوق بازنشستگی برای جذب سرمایه گذاران خارجی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از شانا، محمود اسلامیان امروز (یکشنبه، ٢٧ دیماه) در شصتمین سالگرد تاسیس شرکت ملی نفتکش در محل مرکز همایشهای صداو سیما با اشاره به این که این صندوق حدود هشت میلیارد دلار سرمایه‎گذاری در رشته‎های نفت، گاز، پتروشیمی، حمل و نقل دریایی و گردشگری کرده است، افزود: این صندوق آمادگی خود را برای استقبال از همه سرمایه گذاران علاقمند به این حوزه‎ها اعلام می‎کند.

    وی با اشاره به این که ایران کشوری است که برای آزادی و دموکراسی هزینه های بسیاری را داده و به همین خاطر اکنون خوشحال هستیم که دنیا به حقانیت ما رای داد، گفت: ایران به خاطر موقعیت ژئوپلیتیک خود و دسترسی به آبهای آزاد و کشورهای مستقل همسود (CIS) و دیگر مزیتها ظرفیتهای فراوانی برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی دارد.

    اسلامیان اظهار امیدواری کرد برگزاری شصتمین سالگرد تاسیس این شرکت و مذاکرات دو جانبه امروز دستاوردهای خوبی برای این شرکت در دوران پساتحریم به همراه داشته اشت.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی