عصر بازار

«داوود اوغلو»:

لغو تحریم‎های ضد ایرانی گامی مناسب و شفاف است

عصر اعتبار- نخست‎وزیر ترکیه ضمن استقبال از لغو تحریم‌های ضد ایرانی اعلام کرد که اجرای توافق هسته‌ای بهترین راه حل برای حل بقیه مشکلات و پرونده‎های منطقه است.

لغو تحریم‎های ضد ایرانی گامی مناسب و شفاف است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از فارس، احمد داوود اوغلو نخست وزیر ترکیه امروز(یکشنبه) در فرودگاه استانبول قبل از پرواز به سمت انگلیس اعلام کرد که در سفر به لندن با نخست وزیر و نمایندگان تعدادی از شرکت های خارجی در انگلیس برای افزایش تبادلات تجاری بین آنکارا و لندن دیدار می کند.

    به گزارش تی آر تی،‌ داود اوغلو گفت: پس از سفرم به انگلیس به سوئیس و آلمان سفر خواهم کرد و با تعدادی از مسئولان بلندپایه سوئیسی و آلمانی دیدار می کنم و با آنها درباره مسایل مختلف منطقه بحث و تبادل نظر می کنم.

    وی همچنین به برنامه هسته ای ایران و رفع تحریم های یک جانبه اشاره کرد و گفت: لغو تحریم های ضد ایرانی گامی مناسب و شفاف است.

    نخست وزیر ترکیه در ادامه اعلام کرد که بر گسترش روابط دوجانیه مشترک با ایران و رفع تبادلات تجاری بین دو کشور تاکید داریم.

    وی ابراز امیدواری کرد که اجرای توافق هسته ای(برجام) بهترین راه حل برای حل بقیه پرونده ها و مشکلات منطقه باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی