عصر بازار

پیش‌بینی رییس اتاق بازرگانی و صنایع آلمان:

صادرات آلمان به ایران به رقم ۵.۵ میلیارد دلار می‌رسد

باید روابط آلمان و ایران هر چه سریع‌تر احیا شود

عصر اعتبار- رییس اتاق بازرگانی و صنایع آلمان در اظهار نظری از تلاش در افزایش روابط تجاری و به دست گرفتن بازار ایران در پسا تحریم خبر داد.

صادرات آلمان به ایران به رقم ۵.۵ میلیارد دلار می‌رسد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، رییس اتاق بازرگانی و صنایع آلمان (DIHK) اعلام داشت که انتظار دارد صادرات این کشور به ایران در سال‌های پیش رو با افزایش دو برابری به میزان 5 میلیارد یورو برابر با 5.5 میلیارد دلار برسد . رقمی که حتی می‌تواند در طولانی مدت  دو برابر نیز شود.

    به نوشته روزنامه «جروزالم پست» «والگر ترییر» رییس اتاق بازرگانی و صنایع آلمان در ادامه گفت: « شرکت‌های آلمانی سهم مهمی را در بازار ایران از دست داده‌اند و ما باید روابط آلمان و ایران را هر چه سریع‌تر احیا کنیم.»

    «گابریل زیگمار» وزیر اقتصاد آلمان نیز امروز یکشنبه در همین زمینه اظهار داشت که صنایع آلمان انتظار افزایش  شدید حجم صادارات به ایران را بعد از رفع تحریم‌های بین‌المللی دارد.

    وی که قرار است اوائل ماه مه سال جاری به ایران سفر کند و در نشست اقتصادی همراه با همتای ایرانی خود  «علی طیب نیا» حضور یابد، افزود که در پی افزایش روابط تجاری با ایران است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی