عصر بازار

استقبال وزیر امور خارجه کانادا از روز اجرای برجام

کانادا در تحریم‌های خود بازنگری می‌کند

عصر اعتبار- استفان دیون، وزیر امور خارجه کانادا می‌گوید که کانادا نیز خود را با تصمیمات شورای امنیت سازمان ملل متحد تطبیق داده و تحریم‌های خود در خصوص ایران را بازنگری خواهد کرد.

استقبال وزیر امور خارجه کانادا از روز اجرای برجام
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، استفان دیون، وزیر امور خارجه کانادا امروز (یکشنبه) از اینکه ایران به تعهدات خود در چارچوب توافق هسته‌ای وین عمل کرده است، استقبال کرد.

    بنابراین گزارش، وی روز اجرا را برهه‌ای کلیدی در برجام دانست و ابراز داشت که این توافق که بین ایران و 1+5 به‌دست آمده است، به حصول اطمینان در خصوص اینکه برنامه هسته‌ای ایران منحصرا صلح‌آمیز باقی می‌ماند، کمک خواهد کرد. این توافق همچنین رقابت بر سر تسلیحات هسته‌ای را در منطقه کاهش خواهد داد.

    در کنار سایر اعضای سازمان ملل متحد، کانادا نیز خود را با تصمیمات شورای امنیت سازمان ملل متحد تطبیق داده و تحریم‌های خود در خصوص ایران را بازنگری خواهد کرد.

    26 دی‌ماه، با تائید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در خصوص اینکه ایران به تعهدات خود در برجام جامه عمل پوشانده، رسما روز اجرای این توافق هسته‌ای اعلام شد.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی