عصر بازار

علی دیواندری خبر داد:

استفاده از امکانات بانک ملت برای توسعه صنعت بیمه

اعتبار- مدیرعامل بانک ملت با بیان این نکته که فضا، فضای همکاری است، اضافه کرد: ما نیز از امکانات بانک ملت برای توسعه صنعت بیمه کشور در قالب شرکت بیمه ما استفاده خواهیم کرد.

استفاده از امکانات بانک ملت برای توسعه صنعت بیمه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۰۰:۱۹:۴۶

    به گزارش پایگاه خبری اعتبار، علی دیواندری در مراسم آغاز به کار رسمی شرکت بیمه ما که در ساختمان مرکزی بانک ملت برپا شد، تولد شرکت های بیمه جدید را در اقتصاد کشور، پدیده ای میمون و مبارک خواند و اظهار داشت: هر شرکت بیمه ای که پا به عرصه اقتصاد می گذارد، می تواند گوشه ای از خلاهای موجود را پر کند.

    \r\n

    وی با تبریک تولد این شرکت به سهامداران و فعالان صنعت بیمه، افزود: ایران ظرفیت های بالا و فضاهای بکر زیادی برای پوشش های بیمه ای دارد که لازم است شرکت های بیمه در این زمینه ها وارد شوند و این ظرفیت ها را بپوشانند.

    \r\n

    دیواندری با تاکید بر این نکته که توسعه ظرفیت های بیمه ای می تواند، برای کشور ارزش افزوده زیادی ایجاد کند، افزود: یک شرکت بیمه جدید می تواند بار بر زمین مانده ای را بردارد، ظرفیت بیمه کشور را توسعه بخشد و به اقتصاد ملی کمک کند.

    \r\n

    وی با اشاره به این نکته که بیمه ما متعلق به همه جامعه ایران است، ادامه داد: این شرکت شرکتی مستقل است که کمتر از 10 درصد سهام آن متعلق به بانک ملت است سهامداران بزرگ و معتبر دیگری در زمره سهامداران آن قرار دارند.

    \r\n

    مدیرعامل بانک ملت اظهار امیدواری کرد که شرکت بیمه ما هم همانند شرکت های دیگر، بتواند در افزایش توان ریسک پذیری کشور موثر باشد، به تقویت کارآفرینی در کشور کمک کند، باعث افزایش توان اقتصاد ملی شود و ارتباط مناسبی با نهادهای پولی و مالی ایجاد کند.

    \r\n

    دیواندری با اشاره به این نکته که صنعت بیمه کشور، جای رشد زیادی دارد، تاکید کرد که ما هنوز در ابتدای راهیم و تا رسیدن به سرمنزل مقصود باید تلاش زیادی انجام دهیم.

    \r\n

    وی از مدیران شرکت بیمه ما خواست تا با ایجاد زمینه های ارزش آفرینی در بخش های مختلف، باعث آرامش هموطنان در بخش های خرد، صنعتی و تجاری شوند.

    \r\n

    دیواندری همچنین از تمامی افرادی که با تلاش و پیگیری های خود، باعث شروع فعالیت شرکت بیمه ما شدند تا بدین ترتیب موجبات رشد و شکوفایی اقتصاد کشور فراهم آید، سپاسگزاری کرد و گفت: با افتتاح رسمی بیمه ما، یار دیگری به یاران بیمه ای کشور افزوده شد.

    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو