عصر بازار

مدیرعامل پست بانک:

پست‌بانک‌ایران درسال ۹۵ جهش خوبی خواهد داشت

عصر اعتبار- سال ۹۵ سال جهش پست بانک ایران است و این بانک تأثیرگذاری خوبی در اقتصاد و شبکه بانکی کشور خواهد داشت.

پست‌بانک‌ایران درسال ۹۵ جهش خوبی خواهد داشت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، خسرو فرحی مدیرعامل این بانک در مراسمی که به‌مناسبت آغاز سومین سال فعالیت صندوق قرض‌الحسنه بانک برگزار شد ضمن تبریک به مسئولان و کارکنان صندوق و اعلام خبر فوق گفت: این صندوق حضور مؤثری درسطح کشور دارد و باید از ظرفیت‌های آن در شهرها و روستاها استفاده کنیم زیرا می‌تواند منشأ درآمد خوبی برای بانک و خدمات بیشتر برای مردم باشد.
    وی افزود: با توجه به یکسان‌سازی نرخ سپرده‌ها و تسهیلات درشبکه بانکی کشور، صندوق قرض‌الحسنه ظرفیت‌های مناسبی برای منابع و تخصیص آن برای رفع نیازهای مردم دارد.
    فرحی تصریح کرد: یکپارچه‌سازی نرم‌افزار‌ها و کیفی‌سازی خدمات از برنامه‌های مهم پست بانک ایران است و ارائه خدمات با کیفیت‌تر بهترین تبلیغ برای بانک می‌باشد.
    فرحی با اشاره به علاقمندی معاونت دهیاری‌های وزارت کشور به همکاری با پست‌بانک‌ایران گفت: خوشبختانه این بانک با ایجاد بسترهای لازم بانکی درسراسر به جائی رسیده است که بسیاری از دستگاه‌های اجرائی از جمله 32 هزار دهیاری‌ علاقه‌مند به همکاری هستند.
    وی در پایان با تأکید بر دقت و سرعت در کارها اظهارداشت: باید به‌سمت توسعه خدمات و افزایش درآمدها از این محل تمرکز بیشتری داشته باشیم چون سودآوری خوبی برای بانک دارد.
    دکتر صباغی عضو هیأت مدیره بانک در ادامه این مراسم ضمن تبریک آغاز سومین سال فعالیت صندوق از همه کسانی که برای ایجاد آن تلاش کرده و در توسعه خدمات آن نقش‌آفرینی نموده‌اند قدردانی کرد.
    رسول زندی مدیرعامل این صندوق نیز با اشاره به نقش آن در اشتغا‌ل‌زائی و محرومیت‌زدائی به ارائه گزارش عملکرد دو ساله پرداخت و گفت: در این مدت تلاش کریم در راستای سیاست پست‌بانک‌ایران با تمام توان از ظرفیت‌های صندوق استفاده کنیم.
    وی افزود: تاکنون بیش از 55هزار فقره حساب حقیقی و بیش از 1800فقره حساب حقوقی توسط این صندوق افتتاح و بالغ بر 13هزار فقره تسهیلات نیز پرداخت شده است.
    زندی اظهارداشت: درحال حاضر 404 شعبه و بیش از 6 هزار باجه و دفتر نمایندگی بانکی پست‌بانک‌ایران به سامانه صندوق قرض‌الحسنه متصل شده و ارائه خدمت می‌کنند.
    همچنین هریک از اعضای هیأت مدیره صندوق قرض‌الحسنه به نقش این صندوق در خدمت‌رسانی به هموطنان و ظرفیت‌های آن اشاره کردند.
    گفتنی است: درجلسه شورای مدیران پست بانک ایران نیز اعضای هیأت مدیره با اهداء لوح به مدیرعامل این صندوق از زحمات و تلاش‌های مجموعه‌ مدیران و کارکنان آن تقدیر به‌عمل آوردند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو