عصر بازار

محمدعلی علیپور، مدیرعامل اعلام کرد:

۱۵ درصد بیمه ما متعلق به کارکنان بانک ملت است

اعتبار- مدیرعامل بیمه ما اعلام کرد که این شرکت موفق به جذب نیروهای متخصص خوبی شده است که در این میان بزرگان و پیشکسوتان صنعت بیمه نیز وجود دارند.

۱۵ درصد بیمه ما متعلق به کارکنان بانک ملت است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۰۵:۱۳:۲۱

    به گزارش پایگاه خبری اعتبار، محمدعلی علیپور در آیین شروع فعالیت بیمه ما، با اشاره به ارائه درخواست تاسیس این شرکت به بیمه مرکزی در اردیبهشت ماه سال گذشته، اظهار داشت: همزمانی شروع فعالیت شرکت با روزهای ماه مبارک شعبان، باعث فخر و مباهات سهامداران و مدیران آن است.

    \r\n

    وی با تاکید بر این نکته که انجام مراحل اداری اخذ مجوز، کارهای دشوار و پرزحمتی بوده است، اظهار داشت: خوشبختانه هیات اجرایی شرکت توانستند به سرعت کار را به پیش ببرند و مجوز فعالیت را از بیمه مرکزی دریافت کنند.

    \r\n

    مدیرعامل بیمه ما، به پذیره نویسی 40 درصد سهام این شرکت در شعب بانک ملت و فرابورس اشاره کرد و گفت: 10 درصد سهام متعلق به بانک ملت، 15 درصد متعلق به کارکنان بانک ملت و بقیه هم از آن چند شرکت سرمایه گذاری و اعتباری در زمینه فناوری و صنایع نفت است.

    \r\n

    وی اظهار امیدواری کرد که این ترکیب سهامداران بتواند، زمینه های یک فعالیت موثر را در شرکت بیمه ما فراهم آورد و جایگاه خوبی را برای آن در صنعت بیمه کشور، رقم بزند.

    \r\n

    علیپور تاکید کرد: باید با همکاری و همفکری سایر شرکت های بیمه و بیمه مرکزی و استفاده از تجربه پیشکسوتان و انرژی نیروهای جوان و تحصیلکرده، فکرها و ایده های جدیدی تولید و زمینه های بکر و کارنشده صنعت بیمه را شناسایی و فعال کنیم.

    پورسعید خلیلی