عصر بازار

پست بانک وجوه مستمری مددجویان کمیته امداد را پرداخت می کند

اعتبار- بر اساس تفاهم نامه منعقده بین کمیته امداد امام خمینی (ره) و پست بانک ، وجوه مستمری تمامی مددجویان این کمیته از طریق شعب و دفاتر خدمات بانکی شهری و روستایی پست بانک ایران پرداخت می شود.

پست بانک وجوه مستمری مددجویان کمیته امداد را پرداخت می کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۰۵:۱۴:۴۰

    به گزارش پایگاه خبری اعتبار، بنابر اعلام مدیریت امور شعب و مناطق بانک، بر اساس این تفاهم نامه تمامی مستمری بگیران کمیته امداد امام خمینی (ره) می توانند با مراجعه به یکی از شعب و یا دفاتر خدمات بانکی شهری و روستایی پست بانک در سراسر کشور نسبت به درافت وجوه مستمری خود اقدام کنند.

    \r\n

    بر اساس این گزارش، الحاقیه این تفاهم نامه و برای دسترسی سریع و تسهیل در امور بانکی مددجویان تحت پوشش این کمیته برای هریک از آنان کارت الکترونیک پست بانک کارت صادر می شود و به میزان 70 درصد مانده میانگین رسوب منابع هر استان وام قرض الحسنه 10 میلیون ریالی و تسهیلات به صورت استانی به مددجویان پرداخت می شود.

    \r\n

    براساس این تفاهم نامه، اجرای طرح پرداخت وجوه مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در مرحله اول به صورت آزمایشی در استان های اردبیل، بوشهر، خراسان جنوبی، مازندران، یزد انجام می شد که به جهت رضایت این کمیته و همچنین مددجویان از عملکرد پست بانک، پس از نهایی الحاقیه تفاهم نامه، این طرح در سراسر کشور اجرا می شود.

    \r\n

    پست بانک با هدف رسالت خرده بانکداری و حضور در مناطق روستایی و محروم کشور و برای فراهم نمودن دسترسی عمومی و تسریع و تسهیل در امور بانکی هموطنان، آماده همکاری و ارائه خدمات تمامی سازمان ها و دستگاه های دولتی و خصوصی در سراسر کشور است.

    \r\n
    پورسعید خلیلی