عصر بازار

مدیرعامل بانک سپه :

۵۶ درصد کارکنان بانک سپه زیر ۴۰ سال هستند

اعتبار- مدیرعامل بانک سپه در پیامی اعلام کرد: ۵۶ درصد نیروهای نخستین بانک ایرانی را جوانان تشکیل می دهند .

۵۶ درصد کارکنان بانک سپه زیر ۴۰ سال هستند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۰۶:۵۰:۲۳

    به گزارش پایگاه خبری اعتبار، پاشایی فام در پیامی، با تبریک سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) که روز جوان نام گرفته اعلام کرد: مایه مباهات است که اعلام کنم، نخستین بانک ایرانی با 87 سابقه خدمت به مردم شریف ایران، از چهره ای جوان، پویا و توانمند برخوردار است.

    \r\n

    در این پیام آمده است: حدود 56 درصد ترکیب نیروی انسانی این بانک را چهره های جوان با محدوده سنی زیر 40 سال تشکیل می دهند.

    \r\n

    در پیام مذکور مندرج است: بانک سپه با نیروهای خود، به ویژه نیروهای جوان که سرمایه های اصلی این بانک هستند، در تلاش است تا عنوان بانک اول کشور را از آن خود کند.

    \r\n

    رییس هیأت مدیره بانک سپه در پیام خود می افزاید: تمامی عوامل توسعه و رشد در نخستین بانک ایرانی برای کسب مقام نخست و نقش آفرینی در بخشهای استراتژیک اقتصادی مهیاست که از جمله این عوامل، نیروهای جوان و ترکیب مدیریتی جوان این مجموعه است.

    \r\n

    وی در پیام خود تأکید کرده است: با نوسازی تمامی شعب بانک سپه ظرف سه سال آینده، نخستین بانک ایرانی برای گام برداشتن در مسیر تعالی، تولدی دوباره خواهد داشت و با چهره ای جوان به خدمت رسانی خواهد پرداخت.

    \r\n

    پاشایی فام در پیام خود همچنین به تغییر ساختمان اداری بانک سپه و استقرار ادارات این بانک در ساختمان زیبا و مدرن نگین سپه اشاره کرده و می افزاید: تمام تلاش نخستین بانک ایرانی، جوان سازی ساختار، فعالیتها و اندیشه ها برای ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم و اقتصاد کشور است.

    \r\n

    وی در این پیام تأکید کرده است: وجود نیروهای جوان، با استعداد، شاداب و متعهد، بانک سپه را به گنجینه ای بی بدیل و ارزشمند تبدیل کرده که اجرای هر برنامه ای را در آن، آسان و امکان پذیر می سازد.

    \r\n
    پورسعید خلیلی