عصر بازار

نشست مشترک تعاونی توسعه سازه فولاد ایرانیان و بانک توسعه تعاون برگزار شد

عصر اعتبار- محمد علی سهمانی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون در این نشست با تبریک آغاز برجام وضمن ابراز خرسندی از فعالیت این شرکت تعاونی به شکل فعال و مستمر در زمینه تولید سازه های فولادی خاطر نشان کرد: تعاونی ها در حال حاضر فعالیت های موثر و مولدی را در زمینه تولید و اشتغال کشور عهده دار می باشند و نقش موثری در چرخه تولید کشور دارند.

نشست مشترک تعاونی توسعه سازه فولاد ایرانیان و بانک توسعه تعاون برگزار شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، سهمانی با اشاره به اینکه این بانک آمادگی دارد تا با ارائه انواع خدمات بانکی تعاونی ها را در جهت پیشرفت و ارتقاء خود یاری رساند افزود: 80 درصد پرتفوی خدمات بانک توسعه تعاون به بخش تعاون تعلق دارد چرا که این بانک به عنوان بانک تخصصی این بخش ارتقاء و پیشرفت  خود را در راستای توسعه و پیشرفت بخش تعاون برنامه ریزی نموده است.
    وی افزود: این بانک با تمرکز محصولات خود آمادگی دارد تا با صدور انواع ضمانت نامه ها و ایجاد خط اعتباری برای تعاونی های دارای اعتبار آن ها را یاری نماید
    سهمانی برگزاری این جلسات را جهت هم اندیشی و آشنایی با ظرفیت های دو طرف بسیار موثر خواند و خاطر نشان کرد: ارتباطات و تعامل دو جانبه شرط ایجاد اعتماد و اعتبار می باشدتا ضمن شناخت ظرفیت های موجود خدمات مناسبی را به تعاونی های موثر پرداخت نمائیم.
    در ادامه این جلسه نظری مدیر عامل شرکت تعاونی نیز توضیحاتی را در خصوص شرکت تعاونی توسعه سازه فولاد ایرانیان و ظرفیت های تولید آن عنوان نمود و خواستار حمایت بانک در حوزه ایجاد خط اعتباری جهت تعاونی وصدور انواع ضمانت نامه ها شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی