عصر بازار

بانک خاورمیانه سود ۹ ماهه را ۳۶ درصد افزایش داد

عصر اعتبار- طبق صورت های مالی ۹ ماهه بانک خاورمیانه سود انباشته این بانک با ۳۶ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه در سال مالی قبل به ۷۴۴ میلیارد ریال رسید.

بانک خاورمیانه سود ۹ ماهه را ۳۶ درصد افزایش داد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بانک خاورمیانه با سرمایه 4 هزار میلیارد ریالی برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 94 درآمد هر سهم را 302 ریال پیش بینی کرد و در مدت 9 ماه منتهی به 30 آذر 94 با تحقق 183 ریال از این درآمد 61 درصد بودجه را پوشش داد. بنابریان گزارش طبق صورت های مالی ارائه شده سود سهام پرداختنی بانک با افزایش 29 درصدی به مبلغ 4 هزار و 877 میلیارد ریال رسید و سود حاصل از تسهیلات اعطائی این بانک هم 51 درصد رشد کرد و در نهایت مبلغ 4 هزار و 369 میلیارد ریال به ثبت رسید. این بانک موفق شده بدهی خود به بانک مرکزی را 44 درصد کاهش داده و سود خالص خود را با 23 درصد افزایش به 731 میلیارد ریال برساند. همچنین جمع دارایی های بانک خاورمیانه با رشد 13 درصدی نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته به 34 هزار و 750 میلیارد ریال رسیده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی