عصر بازار

طلاکاری ۲۴ عیاری «رولزرویس» +عکس

عصر اعتبار- منصوری، تیونر بحث برانگیز و قهار صنعت خودروسازی که همیشه کارهای خاص و مثال زدنی ارائه می‌کند، این بار متوسل به لهجه‌های طلایی شد تا شاهزاده لوکس انگلیسی رولزرویس را ویرایش کند.

طلاکاری ۲۴ عیاری «رولزرویس» +عکس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از صبحانه، تیونر آلمانی/ ایرانی منصوری برای تقویت و پیش بردن پروژه جدید کاری خود بسته‌ای طلایی آماده کرده و آن را بر روی بهترین انتخاب یعنی رولزرویس Wrath اجرا کرده است. برای این پروژه، منصوری نام "پالم ادیشن 999 (Palm Edition 999)" را انتخاب کرده که در بخش‌های مختلفی همچون دستگیره‌های درب‌ها، کاپوت موتور و ستون‌های اصلی پنجره، سقف کابین، آینه های جانبی، رینگ های 22 اینچی آلیاژی با لاستیک های وردستون، قسمت زیرین سپر، حاشیه جلوپنجره، درون جلوپنجره رادیاتور، زیر رکاب درها، اطراف خروجی‌های اگزوز، حاشیه چراغ‌های جلو و عقب و... از روکش‌های طلایی استفاده کرده که عظمتی دوچندان از این روح ظریف رولزرویس به نمایش گذاشته است.

    داستان طلاکاری‌های رولزرویس به همین جا ختم نمی‌شود و درون کابین هم شاهد ادامه ماجرا هستیم. داخل کابین هم شاهد بیت‌های مختلف طلایی رنگ هستیم و تا آنجایی که تصاویر مربوطه گویای ماجرا هستند و جزییات در اختیار ما قرار داده‌اند، قسمت کنترل وضعیت صندلی سرنشینان جلو، رکاب داخلی درب‌ها، قاب پشت صندلی‌های جلویی، سگک کمربندهای ایمنی، آرم و علامت های پشت سری‌های صندلی‌ها و... همگی از طلای 24 عیار ساخته شده‌اند.

    علاوه بر طلاکاری رولزرویس، بخش مولد قدرتی هم دستخوش تغییراتی شده تا منصوری کار خود را نیمه تمام رها نکند، از این رو برای تامین نیروی حرکتی این خودروی لوکس طلاکاری شده، از پیشرانه 6.6 لیتری 12 سیلندر خود رولزرویس استفاده کرده که حالا قدرت تولیدی آن به 730 اسب بخار و گشتاور تولیدی آن هم به 1000 نیوتن متر افزایش پیدا کرده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو