عصر بازار

گوشی های میلیون دلاری را بشناسید

عصر اعتبار- یکی از جذاب ترین لیست هایی که امسال مورد توجه قرار گرفته است لیست برترین گوشی های هوشمند است اما برتری این گوشی ها نه به واسطه فناوری پیشرفته آنها بلکه به واسطه قیمت و ارزش مالی هر کدام از این گوشی ها است.

گوشی های میلیون دلاری را بشناسید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از صبحانه، یکی از جذاب ترین لیست هایی که امسال مورد توجه قرار گرفته است لیست برترین گوشی های هوشمند است اما برتری این گوشی ها نه به واسطه فناوری پیشرفته آنها بلکه به واسطه قیمت و ارزش مالی هر کدام از این گوشی ها است. در ادامه تلاش می کنیم تا شما را با گرانقیمت ترین گوشی های جهان آشنا کنیم.

    Falcon SuperNova Pink Diamond iPhone 6

    Super Nova نود و پنج میلیون و پانصد هزار دلار

    این آی فون گرانقیمت که بسیار زیبا طراحی شده است در رده اول گرانقیمت ترین گوشی های جهان قرار دارد. این گوشی با یک پوشش طلای 18 عیاری پوشیده شده است اما چیزی که بیش از هر چیز جلب توجه می کند، الماس بزرگی است که در پشت آن قرار گرفته است.

    یک الماس صورتی دیگر نیز در آن تعبیه شده که به خودی خود دلیلی برای این قیمت فوق العاده گران آن است. نسخه ارزانتری از این گوشی هم وجود دارد که شامل پوششی از پلاتین با یک الماس آبی در پشت این گوشی است اما نسخه ارزان این گوشی نیز چهل و هشت میلیون و پانصد هزار دلار قیمت دارد.


    iPhone 5 Black Diamond

    15 میلیون و 300 هزار دلار

     

    الماس سیاه یکی از کمیاب ترین جواهرات در جهان است. Stuart Hughes توانست یکی از این الماس های سیاه را بیابد و سفارشی آن را در یکی از آیفون ها قرار دهد. البته الماس های کوچکتری هم در این گوشی وجود دارد. طلا، الماس و سنگ های دیگری که در این گوشی به کار رفته هر یک به طور جداگانه می توانند آن را به یکی از گوشی های گرانقیمت جهان تبدیل کنند و بنابراین این گوشی کلکسیونی از طلا و جواهرات کمیاب را به ارمغان می آورد.

    داستان ساخت این گوشی از جایی شروع شد که یک تاجر چینی، یکی از این گوشی ها را در دستان یک تاجر روسی می بیند، پس از آن تصمیم می گیرد که یکی از مدل های منحصر به فرد و تک از اینها را داشته باشد. این تاجر به Stuart Hughes زنگ می زند و از او می خواهد که از این گوشی تنها یک نسخه منحصر به فرد و خاص آن را به صورت ویژه برای او بسازد. او به آرزوی خود می رسد و برای آن 15 میلیون دلار هزینه می کند.


    iPhone 6 Amosu Call Of Diamond

    2 میلیون و 700 هزار دلار

    اکثر ما گوشی های اپل را با لوگوی پشت آن می شناسیم. چیزی که این گوشی را خاص می کند، این است که این لوگو به طور کامل از الماس پوشیده است. در این گوشی بیش از 6000 الماس کوچک کار شده است. این گوشی ها را به طور محدود تولید می کنند چرا که فوق العاده گرانقیمت هستند و تنها تعداد معدودی از افراد استطاعت خرید این قبیل گوشی ها را دارند.


    Diamond Crypto Smartphone

    1 میلیون و 200 هزار دلار

     

    شاید در نگاه اول، این گوشی به عنوان بهترین گوشی های هوشمند دنیا به چشم نیاید، اما حقیقت چیز دیگری است و قدرت این گوشی نه در پردازنده آن بلکه در جواهرات کار شده در بدنه آن است؛ شما با داشتن این گوشی خاص دیگر نگران سرقت اطلاعاتی خود نیستید چرا که مسئله اصلی نه اطلاعات بلکه ارزش مادی این گوشی ها است. چیزی که ارزش این گوشی را به 1.3 میلیون دلار می رساند، الماس هایی است که قسمت بیرونی این گوشی را احاطه کرده است.

    در مجموع 50 الماس روی قسمت بیرونی این گوشی کار شده است که آن را Peter Aloisson طراحی کرده است. قیمت این گوشی بدون این الماس ها، نهایتا 600 دلار است اما آیا کسی این گوشی را بدون الماس های آن می خواهد؟!


    Gresso Luxor Las Vegas Jackpot

    1 میلیون دلار

     

    تنها سه گوشی از این مدل توسط Gresso ساخته شده است. در حقیقت بر روی پانل چوبی در پشت این گوشی طلا کار شده است. چیز جالبی به نظر می رسد ولی آیا واقعا 1 میلیون دلار می ارزد؟! با این قیمت می توانید با یک هواپیمای شخصی به بهترین نقاط دنیا سفر کنید و از بهترین تفریحات لذت ببرید!


    Vertu Signature Cobra

    به قیمت 310.000 دلار

     

    این گوشی یکی از منحصر به فردترین گوشی های موجود در این لیست است. از این مدل تنها 8 نمونه در جهان تولید شده است. در حقیقت یک مار بر روی لبه جلویی این گوشی پیچیده شده است اما شاید شما با خود بگویید که چگونه یک گوشی ماری اینقدر گران است؟ این مار تنها یک پلاستیک ساده نیست بلکه از الماس های برش داده شده ساخته شده است و یک جفت گوشواره ای الماس سفید هم از گوش این مار آویزان است. چشم این مار از زمرد کوچک ساخته شده و نزدیک به 500 یاقوت در بدن این مار وجود دارد. تنها 8 نفر می توانند این سوال را از خود بپرسند که داشتن یک گوشی با روکشی به شکل مار و کار شده با جواهر برای آنها ارزشمند است یا خیر.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو