عصر بازار

اقبال مردم به خدمات تلفن بانک سینا

عصر اعتبار- خدمات متنوع قابل ارائه از طریق تلفنبانک سینا و امکان انجام این خدمات در ساعات مختلف شبانه روز، رشد تراکنش های این سامانه را به همراه داشته است.

اقبال مردم به خدمات تلفن بانک سینا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، طبق بررسی صورت گرفته، تراکنش های انجام شده از طریق این درگاه در پایان آبان ماه در مقایسه با ماه قبل از آن بیش از 94 درصد رشد داشته و این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن رشد 43 درصدی را شاهد بوده است.
    در دسترس بودن و سهولت انجام خدمات با استفاده از تلفنبانک، می تواند زمینه ساز اقبال به این سامانه باشد. با تلفنبانک سینا و شماره گیری 82487-021 خدمات متنوعی چون اطلاع از موجودی، اطلاع از صورتحساب به صورت شنیداری و دریافت آن از طریق فکس، پرداخت قبض، انتقال وجه، عملیات تسهیلات، عملیات چک، مسدود کردن کارت، عملیات تغییر رمز، اطلاع از شماره شبا، امکان خرید شارژ آنی تلفن همراه و عملیات مربوط به کارت اعتباری را انجام داد. کاربرانی که تلفنبانک خود را فعال  کرده اند، امکان ورود به سامانه را از طریق شماره کارت، شماره سپرده، نام کاربری، شماره مشتری یا به عنوان مهمان دارا هستند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی