عصر بازار

مدیرعامل بانک ملی ایران:

فعالیت شعب خارجی بانک ملی عادی شد

عصر اعتبار- خوشبختانه ما امروز شاهد تحولات خوبی در صحنه بین‌المللی هستیم که بهبود وضعیت اقتصادی کشور را در پی خواهد داشت. تلاش دولت تدبیر و امید توانست موفقیت خوبی را برای کشور به ارمغان بیاورد و این نیست مگر به همت و تلاش و تدبیر دولت مردان و صبر و پایداری ملت بزرگ ایران. به هر صورت شرایط جدید کشور شرایط بسیار خوبی است و جای کار بسیار دارد.

فعالیت شعب خارجی بانک ملی عادی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، رئیس هیأت مدیره بانک ملی ایران که در جمع مدیران و کارکنان مرتبط با امور بین الملل و ارزی این بانک در تهران سخن می‌گفت، ضمن بیان مطلب فوق افزود: ما باید امروز طرح های نو و فعالیت‌های نو داشته باشیم تا بتوانیم نقش موثری در صحنه بانکداری بین المللی ایفا کنیم.
    مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد: در یک دهه گذشته به خاطر بعضی از تصمیم‌های نادرست مشکلاتی گریبانگیر بانک ملی ایران بود که خوشبختانه امروزه با تلاش دولت تدبیر و امید، به تدریج بر مشکلات فائق آمده و در مسیر اصلاح و توسعه فعالیت های بانک قدم گذاشته ایم. در مجموعه بانک ملی ایران با همان تفکر و رویه‌ ای عمل می‌کنیم و پیش می‌رویم که دولت سیاستگذاری کرده است. مطمئنم که در آینده نزدیک و با استفاده از فرصت نبود تحریم‌ها شرایط به مراتب بهتر خواهد شد، خصوصا در بانک ملی ایران به دلیل شبکه گسترده بین المللی اش نیز این شرایط خوب بزودی ملموس خواهد بود.
    وی در ادامه اظهار داشت: فروش اموال و شرکت‌ها و وصول مطالبات، اولویت مهم بانک است و به نتایج مفیدی رسیده ایم. خوشبختانه کنترل معوقات و روند وصول آنها به نحوی است که نسبت معوقات به تسهیلات در بانک همچنان زیر 10 درصد است و انتظار داریم تا پایان سال با تلاش‌ بیشتر، معوقات بانک کاهش بیشتری داشته باشد.
    رئیس هیأت مدیره بانک ملی ایران همچنین گفت : خوشبختانه از دیروز زمینه فعالیت شعب و سابسیدری های خارج از کشور ما از جمله PLC لندن، شعبه هامبورگ، شعبه پاریس، شعبه هنگ کنگ و شعبه باکو فراهم شده است و توجه به رفع محدودیت نقل و انتقال پول، فعالیت های سابسیدری میربیزنس مسکو و شعب امارات و عمان و عراق توسعه پیدا می کند. بحمدالله بخش بین‌الملل ما نیز نظم خوبی به خود گرفته است و مشکلاتی را که در گذشته به وجود آمده بود، امروز دیگر آن مشکلات را نداریم.
    وی در ادامه یادآور شد: به هر حال این جلسه فرصتی است که بر تبدیل توان بالقوه بانک به درآمدهای بالفعل تاکید شود. امیدوارم از این امکان بالقوه و فرصت تاریخی استفاده کنیم و درآمدهای بانک را افزایش داده و در عین حال به اهداف اقتصادی و توسعه ای دولت کمک کنیم.
    انشاء الله همکاران در بخش ارزی نیز با تفکر، تدبیر و با تلاش بیشتر فعالیت‌های خوب و اثرگذار انجام دهند تا بتوانیم هر چه بیشتر بانک ملی ایران را به جایگاه اصلی خود برسانیم و منشا خیر و کمک برای ملت و دولت باشیم.
    در ادامه این همایش یکروزه پناهی و کریمی از اعضای هیأت مدیره بانک ملی ایران به تشریح موقعیت شعب ارزی و واحدهای خارج از کشور بانک ملی ایران پرداخته و در یک پنل تخصصی به اتفاق مسئولان ادارات کل عملیات ارزی و خارجه این بانک به پرسش‌های کارکنان بخش ارز و امور بین الملل این بانک پاسخ دادند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی