عصر بازار

مدیرعامل بانک قوامین:

تلاش برای هدایت خدمات پولی و اقتصادی کشور به سمت تولید کالا و خدمات

عصر اعتبار- دکتر نتاج مدیرعامل بانک قوامین در سفر به استان قزوین ، در جمع مدیران ، روسای شعب و کارکنان این بانک گفت : با همت و اراده ملت قهرمان کشورمان و تدابیر و هدایت های مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب و تلاش دولت و دستگاه دیپلماسی کشور ، ما دوران بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و حال که با اقتدار موفقیت بزرگی را بدست آوردیم باید تلاش کنیم تا در دوران پسا تحریم خدمات پولی و اقتصادی کشورمان به سمت تولید کالا و خدمات هدایت شود و از این فرصت بدست آمده در باز سازی زیرساخت های اقتصادی حداکثر استفاده را ببریم .

تلاش برای هدایت خدمات پولی و اقتصادی کشور به سمت تولید کالا و خدمات
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مدیرعامل بانک قوامین با اشاره به این که نظام بانکی کشور در سخت ترین شرایط اقتصادی توانست ایستادگی کند تاکید کرد : نباید تلاش های انجام گرفته توسط نظام بانکی کشوردر دوران تحریم ظالمانه ، نادیده گرفته شود . ما وظیفه داریم که از این نظام خدمتگزار حمایت و با قدرت و قوت تا جایی که به ما مربوط می شود آنرا تقویت کنیم .
    دکتر نتاج در ادامه با اشاره به این که متاسفانه در کشور ما میزان سپرده قرض الحسنه بسیار پائین است؛ تصریح کرد : اگر بانک¬ها و موسسات پولی و مالی کشورمان هر آن چه که به عنوان سپرده قرض الحسنه جذب می کنند در همین راه یعنی ارائه تسهیلات قرض الحسنه خرج کنند قطعا شاهد رشد میزان سپرده قرض الحسنه در نظام بانکی کشور خواهیم بود. چرا که کسانی که سپرده قرض الحسنه  افتتاح می کنند؛ شاهد هزینه شدن اندوخته های خود در این بخش می شوند و مسلما با انگیزه بیشتری در این راه گام برمی دارند . ضمن این که منجر به تشویق افراد بیشتری برای سپرده گذاری در این زمینه می شود .
    وی با تاکید بر رعایت قوانین و دستورالعمل های قانونی خاطر نشان کرد : قوانینی که در چهار چوب قانون بانکداری بدون ربا تدوین شده است، بایستی مورد توجه قرار گیرد و فرد فرد ما مسئول هستیم که آنرا اجرایی کنیم و به آن پایبند باشیم.
    مدیرعامل بانک قوامین رفتار همه کارکنان را در فرایند تحقق اهداف بانک مهم تلقی کرد و یاد آور شد : نباید اجازه دهیم که اطلاعات نادرست خلق و تولید شود. این امر نه تنها در مورد بانک خودمان بلکه در مورد سایر بانک ها نیز صدق می کند و فضای متشنجی را در عرصه بانکی فراهم می کند، لذا وظیفه داریم نقش سازنده خود را  در نظام پولی و بانکی به درستی ایفا نماییم .
    دکتر نتاج با اشاره به این که اداره بانک نیازمند طرح ریزی عاقلانه و اجرای هوشمندانه است تصریح کرد :می بایستی متناسب با تغییرات محیطی برنامه ها را پیش ببریم ، تقویت زیر ساخت ها ضعف ما را به مرور بر طرف و قطعا در ارائه سرویس های متنوع و متمایز به مشتریان کمک شایانی به ما خواهد کرد .
    مدیرعامل بانک قوامین با تاکید بر این که رفتار مناسب ما با مشتریان بسیار تعیین کننده است، گفت : تداوم حیات بانک نیازمند تداوم توجه به  مشتریان بانک است. خدایی ناکرده اگر این توجه را از دست بدهیم در واقع حیات سازمان را با ریسک بزرگی مواجهه کرده ایم . 
    وی کار اقتصادی درحوزه پولی و مالی را نیازمند توجه ویژه دانست و یاد آور شد : اگر دقت و توجه در حوزه وظایف ما به شکل مطلوب صورت گیرد، قطعا شاهد رشد و بالندگی بیشتری خواهیم بود و این امرهمان طور که عرض کردم نیازمند  پاسخگویی و طرح ریزی عاقلانه و اجرای هوشمندانه است.
    دکترنتاج بهره¬گیری از ابزارهای الکترونیکی ، ابزارهای عملیاتی و به خصوص  ابزارهای رفتاری را یک اصل مهم در تحقق برنامه ها و اهداف بانک قوامین قلمداد کرد و افزود : داشتن میلیون ها مشتری یک فرصت بسیار خوب برای بانک محسوب می شود که می بایستی از این فرصت ارزشمند حداکثر استفاده را به عمل آوریم و با ارائه خدمات متنوع درنگهداشت آن  و توسعه بازار تلاش کنیم.
    مدیرعامل بانک قوامین در ادامه با تاکید بر انسجام سازمانی در تمام لایه های بانک خاطر نشان کرد : باید از هر اقدامی  که منجر به تشنج و کشمکش در سازمان می شود، اجتناب کنیم و با همدلی و انسجام سازمانی مشکلات و مسائل پیش رو را پشت سر بگذاریم و با  همت و تلاش بهترین خدمات را به مشتریان و ذینفعان بانک ارائه دهیم .
    وی در ادامه سخنان خود ،کاهش نرخ پول در بانک قوامین را یک اصل مهم خواند و افزود : هنر من و شما عزیزان این است، تا جایی که امکان دارد قیمت تمام شده پول را کاهش دهیم ،که این امر مستلزم ارائه خدمات متنوع بانکی است که در دستور کار قرار گرفته و انشاء الله  به زودی با توکل به حضرت حق اجرایی خواهد شد . .
    دکترنتاج با اشاره به اینکه تلاش کارکنان در سازمان باعث پویایی و رشد آن مجموعه می شود، تاکید کرد : پایداری و ماندگاری سازمان¬ها منوط به تلاش مجموعه کارکنان است. بنابراین مسئولیت اصلی که بر عهده فرد فرد ما گذاشته شده است تداوم این پایداری و در کنار آن سلامت سازمان می باشد که مجموعه آن نفع مخاطبان ، سهامداران و خود ما را به همراه خواهد داشت.
    مدیرعامل بانک قوامین در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همه کارکنان که در جای جای کشور درمجموعه بانک خدمت می کنند ، گفت : آینده روشنی در پیش رو داریم و من مطمئن هستم که با کمک شما همکاران متعهد و دلسوز درمجموعه بانک آینده از آن ماست و پله¬های پیشرفت را با استعانت از حضرت حق انشاء الله طی خواهیم کرد.
    برپایه همین گزارش قبل از سخنان مدیرعامل بانک ، محمود رضا رنجبر مدیر شعب قزوین گزارشی از عملکرد این مدیریت ارائه نمود .
    هم چنین در این همایش سردار محمودی فرمانده انتظامی استان قزوین طی سخنانی از تلاش های بانک قوامین در ارائه خدمات به مجموعه مخاطبان بانک از جمله کارکنان ناجا تقدیر و قدردانی کرد .
    این گزارش حاکیست سردار محمودی هم چنین به پاس خدمات بانک قوامین لوح تقدیری را به مدیرعامل بانک اهدا نمود . هم چنین در این همایش علی رحمانی رئیس شعبه تاکستان مورد تقدیر قرار گرفت .
    شایان ذکر است مدیرعامل بانک قوامین در سفر به استان قزوین علاوه بر بازدید از شعبه طالقانی استان در جلسه اداری استان نیز شرکت و با روسای دوایر و کارشناسان مدیریت گفت و گو کرد .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی