عصر بازار

با اخذ پوشش اتکایی اختیاری

دو شرکت بیمه سطح توانگری خود را افزایش دادند

عصر اعتبار- دو شرکت بیمه ای که سطح توانگری آنها کاهش یافته بود با اخذ پوشش اتکایی اختیاری از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سطح توانگری خود را افزایش دادند.

دو شرکت بیمه سطح توانگری خود را افزایش دادند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، معاونت اتکایی بیمه مرکزی اعلام کرد شرکت های بیمه دی و میهن از شش ماهه دوم سال 1394 نسبت به اخذ پوشش اتکایی اختیاری از این سازمان برای مازاد حق بیمه  های خود اقدام کرده اند.
    براساس گزارش معاونت اتکایی، 10 درصد از کل پرتفوی بیمه ای این دو شرکت در کلیه رشته های بیمه غیرزندگی از اول مهر سال جاری به بیمه مرکزی واگذار شده است.
    بر اساس این گزارش، همچنین دو شرکت بیمه دیگر متقاضی خرید این پوشش هستند که تقاضای آنها در دست بررسی است.
    گفتنی است مؤسسات بیمه ای که سطح توانگری آنها کمتر از حداقل های مورد تائید بیمه مرکزی است با روش های مختلف از جمله افزایش سرمایه یا کاهش ریسک هایی که با آن مواجه اند، می توانند توانگری خود را افزایش دهند.  همچنین یکی از روش هایی که موسسات بیمه می توانند ریسک صدور خود را کاهش دهند و ضریب توانگری خود را بهبود بخشند، کاهش حق بیمه نگهداری است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی