عصر بازار

دیدارهای« سایمون گس» در تهران

عصر اعتبار : در سفر مدیرکل وزارت خارجه انگلیس به ایران روابط دو کشور در ابعاد دوجانبه ، اقتصادی ، سیاسی و منطقه ای و بین المللی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دیدارهای« سایمون گس» در تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، به نقل از ایسنا ، «سایمون گس»، در دیدار با مدیرکل غرب اروپای وزارت خارجه کشورمان ، ابعاد مختلف همکاری های دو جانبه پس از بازگشایی سفارتخانه های دو کشور در تهران و لندن و اجرایی شدن برجام را مورد بحث و گفت و گوی کاری قرار دادند.

    همکاریهای اقتصادی ، تجاری ، کنسولی و رفت و آمدهای سیاسی مقامات دو کشور نیز در این دیدار مورد پیگیری قرار گرفت.

    همچنین مدیرکل وزارت خارجه انگلیس در دیدار با معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه کشورمان ، شرایط ایجاد شده پس از اجرایی شدن برجام و امکانات و فرصتهای فراروی دو کشور را مورد بحث و گفت و گو قرار دادند.

    سایمون گس مدیر کل وزارت خارجه انگلیس همچنین در ملاقات با حسین امیر عبداللهیان معاون عربی و آفریقایی کشورمان ، وضعیت جاری در منطقه و تحولات در حوزه های مختلف سوریه ، یمن ، بحرین و عراق را مورد گفت و گو و تبادل نظر قرار داد.

    مدیر کل وزارت خارجه انگلیس ضمن بیان نقطه نظرات کشورش در خصوص شرایط جاری در منطقه بر ضرورت توجه عمیق همه طرف ها به حساسیت شرایط جاری و ضروری دستیابی به راه حل های منطقه ای در بحران های موجود تاکید کرد.

    معاون وزات خارجه کشورمان نیز ضمن اشاره به تحولات جاری در منطقه و روند افزایش اقدامات تروریستی ، نگرانی عمیق خود را نسبت به تشدید تنش ها در منطقه ابراز داشته ، خواستار همکاری همه طرف های بین المللی به منظور حل بحران های موجود شد .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی