عصر بازار

با حذف تحریم های اقتصادی، به زودی شاهد بهبود شرایط اقتصادی خواهیم بود

عصر اعتبار- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای مازندران گفت : با حذف تحریم های اقتصادی، به زودی شاهد بهبود شرایط اقتصادی خواهیم بود.

با حذف تحریم های اقتصادی، به زودی شاهد بهبود شرایط اقتصادی خواهیم بود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، جلسه ای به منظور بررسی وضعیت واحدهای دارای مشکل و پیگیری موانع و مشکلات واحدهای تولیدی، به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای و با حضور مسئولین ذیربط در استانداری مازندران تشکیل گردید.
    به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، مهدی رازجویان در این جلسه با اشاره به برداشته شدن تحریم های اقتصادی به بیان اهمیت شرایط اقتصادی اخیر و نقش واحدهای تولیدی در اقتصاد استان پرداخته و با اشاره به مشکلات عدیده موجود جهت رفع مشکل واحدهای سرمایه گذار و ضرورت توجه به ایجاد ساز و کار لازم برای رفع موانع تولید و تکمیل پروژه های نیمه تمام تأکید کرد.
    وی گفت: با توجه به وجود طرحهای متعدد نیمه تمام در استان و اعلام آمادگی برخی بانکها برای پرداخت مابقی تسهیلات جهت تکمیل و راه اندازی این پروژه ها گفت: با ارائه وثیقه معتبر مقرر گردیده تا با توجه به درخواست مجریان این طرح ها ارزیابی مجدد از طریق گروه جدید کارشناسی صورت گرفته و پس از اعلام نتیجه کارشناسی، اقدام لازم در پرداخت تسهیلات برابر ضوابط به عمل آید.
    وی افزود: از این پس سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین شرکت شهرکهای صنعتی در خصوص هماهنگی با شرکت گاز استان در جهت تقسیط بدهی با بخشهای صنعتی با لزوم توجه به پرداخت بموقع تقسیط و مطالبات شرکت گاز همراهی لازم را به عمل خواهند آورد.
    سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای تصریح کرد: در این راستا شرکت گاز استان نیز همکاری لازم را با اداره کل امور مالیاتی درخصوص پیگیری مطالبات و پرداخت مانده طلب از بابت مالیات بر ارزش افزوده به عمل خواهد آورد تا با ادامه حیات و افزایش تولید واحدهای تولیدی ، شاهد رونق بیش از پیش اقتصاد استان باشیم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو