عصر بازار

حکم تعزیراتی پرونده قاچاق طلا و قایق خارجی صادر شد

عصر اعتبار- شعب تخصصی تعزیرات حکومتی حکم دو پرنده قاچاق طلای خارجی و یک فروند قایق را صادر کردند.

حکم تعزیراتی پرونده قاچاق طلا و قایق خارجی صادر شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، تعدادی از پرونده های بزرگ تعزیراتی کشور با رای قطعی شعبات تعزیرات در استانها مختومه و در مرحله اجرای حکم قرار گرفت. در یکی از پرونده ها یک متخلف تعدادی گوشی تلفن همراه، لوازم خانگی و یک فروند قایق خارجی قاچاق کرده بود که پس از بررسی در شعب ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات هرمزگان تخلف محرز و با حکم تعزیراتی کالاها ضبط و فرد متخلف به 1.4 میلیارد تومان جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

    در پرونده دیگری، شعبه تعزیرات استان مرکزی، حکم یک قاچاقچی کمپوت و روغن زیتون خارجی را صادر کرد. این فرد کالاهای قاچاق را برای فروش وارد اراک کرده بود که به پرداخت 400 میلیون تومان جریمه نقدی و کشف محموله محکوم شد.

    بر اساس این گزارش سومین پرونده در مورد قاچاق 3 کیلوگرم طلای خارجی بود که شعبه قاچاق کالا و ارز استان فارس با بررسی پرونده و احراز تخلف و انجام مراحل دادرسی فرد متخلف را به ضبط کالا و پرداخت 300 میلیون تومان جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی