عصر بازار

تشریح اقدامات بانک شهر برای حمایت از آبادانی کشور

عصر اعتبار- معاون امور نهادهای اجتماعی و مدیریت شهری بانک شهر، با اشاره به حمایت از پروژه‌های عمرانی کلانشهرها به عنوان محورهای فعالیت این بانک، به تشریح برخی از این اقدامات پرداخت.

تشریح اقدامات بانک شهر برای حمایت از آبادانی کشور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، غلامحسین تابش‌فر، معاون امور نهادهای اجتماعی و مدیریت شهری این بانک با اشاره به گسترش همکاری‌های بانک در پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای شهرداری‌ها، گفت: در این رابطه بانک شهر به عنوان یک بانک شهروندی از پروژه‌های عمرانی در تمامی کلانشهرها حمایت می‌کند.
    وی با اشاره به برخی پروژه‌ها در شهرهای مختلف کشور که با مشارکت بانک شهر انجام شده است، افزود: تامین مالی پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای از جمله مشارکت در ساخت خطوط 6 و 7 مترو از مهم‌ترین اقدامات این بانک در تهران بوده است که با هدف توسعه حمل و نقل عمومی، کاهش آلودگی هوا و افزایش سطح کیفی زندگی شهروندان در حال انجام است.
    غلامحسین تابش‌فر، افزود: تامین 20دستگاه واگن مترو، اجرای تقاطع غیرهم‌سطح میدان بسیج، اجرای تقاطع غیرهم‌سطح میدان آذربایجان و پروژه تجاری اداری فرهنگی آیسان نیز از پروژه‌های در حال انجام در کلانشهر تبریز بوده است.
    معاون امور نهادهای اجتماعی و مدیریت شهری بانک شهر خاطرنشان کرد: در کلانشهر شیراز نیز تا کنون حمایت از پروژه‌های در قالب خرید تجهیزات از جمله ماشین‌آلات مورد نیاز شهرداری این شهر، تامین پله برقی و آسانسور، اجرای برخی پروژه‌ها مانند اجرای پروژه آفرینش و پروژه هرمزگان و همچنین انتشار اوراق مشارکت، انجام شده است.
    تابش‌فر در ادامه با اشاره به حمایت مالی در خرید تجهیزات و مصالح برای حمایت از پروژه‌های عمرانی شهر قزوین، گفت: حمایت از پروژه‌های نوسازی بافت‌های فرسوده، احداث پل و زیرگذر، پارکینگ‌های طبقاتی، پروژه‌های فنی و آی تی، احداث ایستگاه‌های آتش‌نشانی، پایانه‌های مسافربری و همچنین انتشار اوراق مشارکت قطار شهری مشهد از دیگر اقدامات این بانک در خصوص توسعه سطح کیفی زندگی شهروندان این شهر بوده است.
    وی خاطرنشان کرد: بانک شهر در تمامی کلانشهر‌ها از پروژه‌های عمرانی و استراتژیک حمایت می‌کند و رضایت شهروندان و توسعه و آبادانی شهرها را به عنوان محور فعالیت‌های خود قرار داده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی