عصر بازار

بانک سامان حامی ویژه اجلاس بین‌المللی هوانوردی ایران ۲۰۱۶

عصر اعتبار- اجلاس بین‌المللی هوانوردی ایران ۲۰۱۶ با حضور پیمانکاران و شرکت‌های خارجی فعال در صنعت حمل و نقل هوایی با حمایت ویژه بانک سامان برگزار می‌شود.

بانک سامان حامی ویژه اجلاس بین‌المللی هوانوردی ایران ۲۰۱۶
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بیش از 160 مدیر ارشد از برترین و بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده و اجاره‌دهنده هواپیما، تولیدکنندگان صنعت هواپیمایی و همچنین فرودگاهی از 35 کشور جهان برای حضور در این اجلاس که روزهای چهارم و پنجم بهمن ماه در هتل پارسیان آزادی برگزار می‌شود، به تهران آمده‌اند.

    این گزارش حاکی است، مشکلات مربوط به تأمین مالی خرید هواپیما و قطعات آن، از جمله مشکلات پیش‌روی روند بازسازی و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل هوایی کشورمان است که در این اجلاس تلاش می‌شود با مذاکرات بین شرکت‌های داخلی و خارجی بر مبنای تجارب بین‌المللی بانک سامان راهکاری برای آن یافته شود.

    گفتنی است، این اجلاس با سخنرانی اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری، عباس آخوندی وزیر راه، مسکن و شهرسازی و مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس‌جمهوری آغاز به‌کار کرده و با مذاکرات هیات‌های نمایندگی شرکت‌های خارجی و مدیران داخلی ادامه ‌می‌یابد.

    شایان ذکر است، بانک سامان با هدف توسعه خدمات ارزی خود، همگام با حمایت از شرکت‌های ایرانی برای توسعه تجارت بین‌المللی، خدمات مشاوره‌ای را در رشته‌های اقتصادی- مالی و حقوقی در اختیار شرکت‌های خارجی علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در ایران قرار می‌دهد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی