عصر بازار

برای چهارمین سال متوالی

لیزینگ اقتصادنوین در جشنواره ملی بهره‌وری درخشید

عصر اعتبار- شرکت لیزینگ اقتصادنوین موفق شد برای چهارمین سال متوالی لوح تقدیر و تندیس جشنواره ملی بهره‌وری را دریافت کند.

لیزینگ اقتصادنوین در جشنواره ملی بهره‌وری درخشید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، شرکت لیزینگ اقتصادنوین در جشنواره ملی بهره‌وری تندیس این جشنواره در بخش‌های بهترین عملکرد در فروش و حاشیه سود و مسابقه ملی تجربه‌های موفق به سبب طراحی و استقرار لیزینگ سبز را دریافت کرد.
    این جشنواره همه ساله با هدف اشاعه فرهنگ بهره‌وری و کمک به افزایش توان رقابت‌پذیری بنگاه‌های اقتصادی و قدردانی از شرکت‌های ایرانی موفق در حوزه ارتقای بهره‌وری و مسابقات ملی بهینه کاوی از سوی سازمان ملی بهره‌وری برگزار می‌شود.
    در گزارش منتشر شده از سوی دبیرخانه جشنواره و سامانه ملی اندازه‌گیری شاخص‌های بهره‌وری ایران، بهره‌وری نیروی کار و رقابت‌پذیری هزینه‌های آن، بهره‌وری سرمایه و بهره‌وری کل عوامل به روش کندریک TFP، فروش سرانه و درصد حاشیه سود خالص شرکت‌ها پس از طرح و بررسی عملکرد سازمان‌ها در کمیته علمی جشنواره و ارسال نتایج آن در اختیار بیش از 5 هزار و 500 داور که از مدیران ارشد و متخصصین صنایع مختلف کشور انتخاب شده‌اند، بصورت آنلاین قرار می‌گیرد تا با مقایسه شاخص‌های بهره‌وری توان اجرایی سازمان‌ها را در بخش‌های گوناگون بصورت یکسان اندازه‌گیری و در شرایط کاملا رقابتی، شرکت‌های موفق و پیشتاز در امر ارتقای بهره‌وری را انتخاب نمایند.
    از سوی دیگر مسابقه ملی بهینه کاوی و ارائه تجربیات موفق نیز در بخش جانبی این جشنواره برگزار می‌شود که هدف از آن انتخاب و امکان دسترسی سایر سازمان‌ها به تجارب موفق شرکت‌ها در ارتقای بهره‌وری است. برگزیدگان این بخش از مسابقه به مسابقات جهانی بهینه کاوی راه خواهند یافت.
    شرکت لیزینگ اقتصادنوین طی چهار سال گذشته موفق گردیده است علاوه بر کسب جوایز این جشنواره در بخش‌های اصلی و جانبی و با ارائه دو پروژه مرتبط با فعالیت‌های بهره‌وری در مسابقات جهانی بهینه کاوی در کشورهای سنگاپور و ابوظبی و اخذ گواهینامه‌های معتبر از این سازمان، تندیس ملی جشنواره را که شامل ارتقای بهره‌وری در کل عوامل است، نیز دریافت نماید.
    لازم به ذکر است شرکت لیزینگ اقتصادنوین با توجه به ارزیابی شاخص‌های بهره‌وری از سوی کمیته علمی و هیات داوران، موفق به اخذ دو تندیس زرین در بخش‌های اصلی و جانبی این جشنواره شد، ضمن اینکه این شرکت به عنوان یکی از کاندیداهای دریافت تندیس ملی جشنواره بهره‌وری که در خرداد ماه سال 1395 برگزار می‌شود، انتخاب شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی