عصر بازار

هجدهمین همایش ۱۰۰ شرکت برتر ایران (۲۶)

عضو هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران: کمبود منابع مالی در کنار فقر در سیستم سیاست گذاری

عصر اعتبار- در حال حاضر افزایش بهره وری و اشتغال از موضوعات مهم و اساسی است اما همچنان نگرانی ناشی از کمبود منابع مالی در کنار فقر در سیستم سیاست گذاری وجود دارد.

عضو هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران: کمبود منابع مالی در کنار فقر در سیستم سیاست گذاری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، امروز هجدهمین همایش 100 شرکت برتر ایران با حضور اکثر صاحبان شرکت ها و بنگاه های اقتصادی در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد علی اکبر صابری عضو هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در این مراسم اظهار داشت: گزارش های IMI مرجعی برای سنجش عملکرد شرکت های عضو می باشد و از این طریق دانشجویان، استادان و پزوهشگران امکان تحقیق و ساماندهی پروژه ها را پیدا می کنند.

    علی اکبر صابری عنوان کرد: در شرایط فعلی که درهای کشور به سوی تعاملات جهانی باز شده است شرکت های دنیا نیازمند دریافت اطلاعات منسجم و جامع از وضعیت کسب و کار هستند. این در حالی است که شرکت های داخلی توانایی ها و گزارش های خود را به زبان انگلیسی منتشر می کنند.
    عضو هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ابراز داشت: در حال حاضر افزایش بهره وری و اشتغال از موضوعات مهم و اساسی است اما همچنان نگرانی ناشی از کمبود منابع مالی در کنار فقر در سیستم سیاست گذاری وجود دارد.
    وی در ادامه همایش 100 شرکت برتر ایران گفت: با توجه به این که برای خروج از رکود نیازمند به فروش بیشتر هستیم در شرایط فعلی 85 درصد فروش شرکت هایی که مورد ارزیابی قرار گرفته اند به 100 شرکت ارتباط دارد.
    صابری بیان کرد: سیاست گذاران کشور منابع محدود را بین صد ها هزار واحد تقسیم می کنند اما اگر روی 100 تا 500 شرکت متمرکز شوند به طور قطع شاهد افزایش بهره وری خواهیم بود. در چنین شرایطی افزایش بهره وری همانند کنترل رکود طی سال های اخیر مثل برگ زرین خواهد درخشید.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی