عصر بازار

دکتر علیرضا حیدر آبادی پور مدیر عامل بانک سرمایه شد

عصر اعتبار- طی مراسمی با حضور مدیر عامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران بانک سرمایه، دکتر علیرضا حیدرآبادی پور به عنوان مدیر عامل جدید بانک سرمایه معرفی شد.

دکتر علیرضا حیدر آبادی پور مدیر عامل بانک سرمایه شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مراسم معارفه مدیر عامل جدید بانک سرمایه امروز مورخ 6 بهمن ماه در محل ساختمان ادارات مرکزی این بانک برگزار شد.

    در ابتدای این مراسم، دکتر غندالی، مدیر عامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، با تشکر ویژه از همراهی و مساعدت بانک مرکزی در تسریع روند تایید نهایی مدیر عامل جدید بانک سرمایه و تقدیر از زحمات دکتر پرویز احمدی در دوران سرپرستی بانک، اظهار داشت: خوشوقتم که مدیر عامل جدید بانک سرمایه دارای سابقه ای پربار در نظام بانکی و آشنا با بازار سرمایه است.

    وی در ادامه با اشاره به لزوم استفاده بانک سرمایه از پتانسیل موجود در جامعه تعلیم و تربیت در جهت دستیابی به جایگاه درخور و واقعی خود بیان داشت: مذاکراتی صورت پذیرفته تا بانک سرمایه به عنوان بانک عامل دولت فعالیت نماید و امیدوارم این مهم به زودی محقق گردد. 

    در ادامه، دکتر پرویز احمدی، رئیس هیأت مدیره بانک، ضمن عرض خیر مقدم به مدیر عامل جدید بانک اظهار داشت: یکی از موضوعات کلیدی در بانک، تکمیل هیأت مدیره و جایگاه مدیریت عاملی است که انتصاب دکتر حیدرآبادی پور گامی مهم در تحقق این امر می باشد و اینجانب به شخصه از حضور ایشان در این سمت خرسندم و امیدوارم بانک سرمایه تحت مدیریت ایشان هرچه بیشتر به آرامش و ثبات دست یابد.
     

    در ادامه این گزارش آمده است، دکتر بخشایش، عضو هیأت مدیره بانک، نیز در سخنانی با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت دکتر حیدرآبادی پور در مسئولیت جدید افزود: با توجه به دو ماه باقی مانده تا پایان سال، باید همه همکاران دست به دست هم دهند تا سال مالی جاری با سود مناسبی برای سهامداران بسته شود.

    سپس دکتر حیدرآبادی پور ضمن تشکر از دکتر فانی، وزیر آموزش و پرورش و نیز دکتر غندالی و اعضای هیأت مدیره بانک سرمایه به پاس اعتماد ایشان، در سخنانی با اشاره به حرکت جمعی در کسب موفقیت های آتی اظهار داشت: به یاری یکایک همکاران بانک و رهنمودهای هیأت مدیره محترم به ویژه دکتر احمدی در پایان نیمه اول سال آینده در جایگاه سومین بانک خصوصی کشور خواهیم ایستاد.

    وی همچنین ضمن تشکر از مدیران عامل پیشین، فضای اقتصادی حاصل از اجرای برجام را فرصت و در عین حال تهدید دانست و در توضیح آن اظهار داشت: اجرای برجام فضای رقابتی سنگینی در عرصه بانکی و پولی کشور ایجاد خواهد کرد و بانک سرمایه تنها با استفاده از قوه ابتکار و تلاش خستگی ناپذیر کارکنانش خواهد توانست این فضای رقابتی را به یک فرصت تبدیل نماید.

    مدیر عامل بانک سرمایه با تأکید بر اهمیت مقوله نظم و انضباط و اثرگذاری حتمی آن در پیشبرد بهتر امور افزود: نظم در بنگاه های اقتصادی حرف اول را می زند و بدون آن هیچ گونه موفقیتی در کار نخواهد بود و ان شاء اله در پرتو نظم سازمانی و عملکرد نظام مند، در چهل روز کاری پایانی سال بتوانیم عملکرد موفقی در زمینه جذب منابع، وصول مطالبات و سوددهی به سهامداران ارجمند بانک داشته باشیم.

    گفتنی است دکتر حیدر آبادی پور سابقه عضویت در هیات مدیره بانک های سپه و گردشگری و همچنین مدیر عاملی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا را در کارنامه خود دارد.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی