عصر بازار

هدیه ۲۵ میلیون پوندی آبراموویچ به پوتین

عصر اعتبار- دیلی میل نوشت که رومن آبراموویچ یک کشتی ۲۵ میلیون پوندی را به ولادمیر پوتین هدیه کرده است. این هدیه زمانی داده شده که پوتین به عنوان رئیس جمهور روسیه انتخاب شده بود.

هدیه ۲۵ میلیون پوندی آبراموویچ به پوتین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه ثروتی 25 میلیارد پوندی دارد و بخشی از آن هدیه ویژه‌ای است که مالک باشگاه چلسی به او داده است.

    وزارت خزانه داری ایالات متحده آمریکا پوتین را به فساد، رانت خواری و اختلاس بودجه دولتی محکوم کرده است. همیشه ثروت پوتین به عنوان رئیس جمهور روسیه مورد بحث و در مظان اتهام بوده است. در واقع رئیس جمهور ثروتمند روسیه که به طور رسمی سالی 80 هزار پوند درآمد دارد، همواره مورد اتهاماتی از این دست قرار داشته است.

    در همین رابطه، دیلی میل نوشته که، پرونده‌ای که یکی از رقبای پوتین تهیه کرده نشان می‌دهد که پوتین صاحب بیست قصر، 58 هواپیما و هلی کوپتر است. او همچنین جتی 110 میلیون پوندی دارد که در آن حمامی با لوله‌های طلایی با ارزشی 50 هزار پوند قرار دارد.

    اخیرا "آدام سوزبین" یکی از مسئولان خزانه داری آمریکا در گزارش خود اعلام کرد که دولت ایالات متحده سال هاست که از فساد پوتین با خبر است. او در همین رابطه گفت: مدت هاست می دیدیم که پوتین به دوستانش و متحدانش رانت می‌دهد و کسانی که با او موافق نیستند را به حاشیه می‌راند. او سال‌هاست که روی ثروت خود سرپوش می گذارد.

    دمیتری اسکارگا که در گذشته مدیریت یک شرکت کشتی‌رانی دولتی در روسیه را بر عهده داشت نیز دراین باره گفت: این موضوع که رومن آبراموویچ مالک چلسی توسط یکی از حقوق بگیرانش یک قایق را به آقای پوتین اهدا کرده حقیقت دارد. در آمستردام روی عرشه کشتی بودم و نمایندگان آقای آبراموویچ گفتند که این کشتی متعلق به آقای آبراموویچ است. به من گفتند که کشتی المپیا به آقای پوتین اهدا شده است. قیمت این کشتی به اندازه بودجه یک ایالت بود.

    این‌ها در شرایطی است که بعد از انتخابات فیفا قرار است نحوه‌ی کسب میزبانی روسیه و قطر مورد بررسی قرار گیرد که البته خیلی بعید است روسیه از میزبانی جام حذفی کنار گذاشته شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو